Niezwykłe losy tej komiksowej postaci jak w soczewce skupiają przemiany nie tylko kina ostatniego półwiecza, ale przede wszystkim zmiany gustu widzów. Jakiego Batmana potrzebowali nasi dziadkowie, jakiego rodzice, a ja
Eagle F1 Asymmetric 2 i Efficient Grip SUV zdobyły tytuł „Opon Roku 2012” w najbardziej konkurencyjnych kategoriach prestiżowego plebiscytuWarszawa, 28 maja 2012 r. – Goodyear otrzymał hiszpańską nagrodę Opony
„Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu” – pod takim hasłem rusza kampania promocyjna tygodnika WPROST. Wydawca wspólnie z redakcją kontynuuje obrany w marcu 2010 kierunek zmian i z nową siłą, nowym zes
Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup ? wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. Partnerami meryto
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła partnerstwo technologiczne z Muzeum Powstania Warszawskiego. W ramach rozpoczynającej się współpracy Samsung został partnerem wystawy ?O broni. Militaria ze zbiorów Muzeum Powstania W
Spółka Quartic, w której Divante posiada mniejszościowe udziały, rozpoczyna globalny rozwój na rynku reklamowym.Codemedia SA kupiła 30 proc. udziałów w spółce. Całościowa inwestycja Codemedia SA obejmuje 50% udziału w
Pocztowe Konto Firmowe oferowane przez Bank Pocztowy zostało docenione jako jedna z najlepszych ofert dla firm w rankingu eksperckim.Eksperci serwisu Money.pl przeanalizowali 80 kont dla firm, które są oferowane na polskim rynku. P
Opole, 08.11.2012 -zentrada.network świętuje jubileusz 10-lecia działalności serwisu w Internecie oraz coraz lepsze perspektywy rozwoju handlu hurtowego online w transakcjach krajowych i wewnątrzwspólnotowych UE. W październi
Eskadra PUBLICA wygrała przetarg na działania PR dla Expandera – czołowego gracza branży doradztwa finansowego w Polsce. Firmy współpracowały już w latach 2008-2009 w zakresie biznesowo-finansowego media relations.