Wiadomości branżowe

PSPR rozpoczyna współpracę z DPRG

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) i Deutsche Public Relations Gesellschaft (DPRG) nawiązały współpracę w zakresie promowania najwyższych profesjonalnych standardów i najlepszych międzynarodowych praktyk PR i komunikacji oraz wymiany doświadczeń w tym zakresie. Aktywna współpraca pomiędzy PSPR i DPGR  będzie możliwa zarówno na poziomie

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) i Deutsche Public Relations Gesellschaft (DPRG) nawiązały współpracę w zakresie promowania najwyższych profesjonalnych standardów i najlepszych międzynarodowych praktyk PR i komunikacji oraz wymiany doświadczeń w tym zakresie. 

Aktywna współpraca pomiędzy PSPR i DPGR  będzie możliwa zarówno na poziomie regionalnym (Oddziały  PSPR Mazowiecki czy  Śląski w Polsce  oraz regiony Berlin, Saksonia i Brandenburgia w Niemczech), jak i międzynarodowym (m.in. Europejski Kongres Komunikacji 2015). Ułatwi też wymianę informacji w ramach sieci kontaktów ze stowarzyszeniami PR w innych krajach świata, co wniesie dodatkową wartość dla członków PSPR i DPRG.

?Dzięki nawiązaniu tak bliskiej kooperacji pomiędzy głównymi  stowarzyszeniami PR w dwóch największych i najważniejszych krajach tej części Europy mamy realną możliwość promowania najlepszych standardów naszej profesji, a przez to podniesienia jej atrakcyjności? – stwierdził Zbigniew Lazar, wiceprezes PSPR i inicjator nawiązania współpracy z DPRG. Z ramienia PSPR projekt koordynuje Luiza Jurgiel-Żyła.

PSPR  istnieje od 1994 roku i jest najstarszą i największą w Polsce organizacją zawodową zrzeszającą osoby fizyczne profesjonalnie zajmujące się PR. Prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR. Jej celem jest dbanie o standardy etyczne oraz  popularyzowanie public relations, jako dziedziny zarządzania, która poprzez budowanie wzajemnie korzystnych relacji między firmami, organizacjami, osobami a grupami otoczenia, przyczynia się do poprawy ich reputacji.

Więcej informacji: Luiza Jurgiel-Żyła, PSPR, tel. +48 695 795 121, e-mail: [email protected] 

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Pralka za metki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy