Świętując światowy jubileusz i okrągłe dwie dekady obecności na rynku w Polsce TEEKANNE stawia pewny krok do przodu w sezonie 2012/2013. Aż sześć nowości produktowych, telewizyjna kampania reklamowa z Adamem Małyszem, nowe
W 2011 roku Klub Dekoral Professional zorganizował już drugą edycję konkursu Malarz Roku, mającego na celu wyłonienie najlepszego wykonawcy w branży malarskiej w Polsce. Zainteresowanie konkursem przerosło oczekiwania organizat
Do zespołu MSLGroup Poland dołączył Ivan Hernandez. Objął stanowisko Strategic Development Officer CEE, utworzone w strukturach grupy we wrześniu. Ivan Hernandez odpowiedzialny jest za wsparcie zarządu w rozwoju strategii MSL
PZU Ukraina odświeżył swój znak, dostosowując logo i identyfikację wizualną do obowiązującej od maja 2012 roku w Polsce i na Litwie. Wczoraj w Kijowie podczas specjalnego spotkania z udziałem Andrzeja Klesyka, prezesa Zarząd
„Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies®” – to nowa kreatywna platforma, pod którą marka będzie prowadzić swoje działania w 2012 roku. Autorem koncepcji strategicznej dla jednego z największy
Wielu Polaków twierdzi, że po tegorocznym sezonie Agnieszka Radwańska zapracowała na tytuł najlepszej tenisistki w całej dotychczasowej historii polskiego tenisa ziemnego. Fani ?Isi? chyba się nie mylą. W światowym rankingu W
„Mobile rectangle” to nowy i największy format reklamowy dostępny w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl. - W mobilnym internecie reklamodawca ma niewiele czasu, aby przyciągnąć uwagę konsumentów. „Mobile
Agencja Havas Worldwide Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Książęce należącą do Kompanii Piwowarskiej. Agencji powierzono opracowanie strategii, a także kreację i realizację działań ATL. W ramach współpracy Havas
W dniach 3-5 i 10-12 sierpnia 2012 roku Ikea i Volvo przeprowadzą wspólną akcję zatytuowaną Dni Szwedzkiego Wzornictwa. W ten sposób dwie firmy, które na co dzień promują skandynawską szkołę desi
W promocyjnej akcji firmy Samsung ?Oryginalność się opłaca? każdy nabywca wybranego modelu drukarki i oryginalnego tonera może otrzymać 100 złotych zwrotu na swoje konto. W kampanii tej Samsung promuje ekonomicznie drukowanie,