media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Zdjęcia, multimedia, opinie ? nowa twarz Wprost.pl

Serwis Wprost.pl ma nowy layout. Serwis zyskał na czytelności i przejrzystości, nowa szata służy również podkreśleniu opiniotwórczego charakteru serwisu. To pierwszy etap zmian w serwisie Wprost.pl. Kolejne zmiany – jesienią.

Wprost.pl, którego redakcją od maja kieruje Sylwester Latkowski, zyskał nowoczesną szatę graficzną, pozwalającą na prezentację większej liczby zdjęć i grafiki, bardziej czytelna jest również większa czcionka. Należne miejsce w nowej strukturze serwisu znalazły ekskluzywne materiały Wprost.pl, które są dodatkowo wyeksponowane dzięki tytułom i zdjęciom. Dużo miejsca zajmuje również dział Opinie, łączący felietony i komentarze autorów WPROST i Wprost.pl. Rozdzielono natomiast działy „Życie” i „Kultura”. 

W odświeżonym layoucie uproszczona została struktura działów i nawigacja po serwisie. Łatwiej można dotrzeć również do podserwisów oraz rankingów WPROST.

Lepiej widoczne są elementy pozwalające na dzielenie się treściami Wprost.pl w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Google+ i Wykop. Wprost.pl jest bardzo aktywny na platformach społecznościowych, na Twitterze (https://twitter.com/#!/TygodnikWPROST) ma ponad 16,5 tys. obserwatorów, na Facebooku (http://www.facebook.com/tygodnikwprost) – 23,5 tys. fanów i jeden z najwyższych współczynników zaangażowania wśród marek medialnych.

We Wprost.pl coraz częściej pojawiają się również materiały multimedialne, dostępne bezpośrednio w serwisie oraz w dedykowanym kanale YouTube (http://www.youtube.com/user/AWRWprost). Nagranie rozmowy Sylwestra Latkowskiego z Liroyem na temat legalizacji tzw. miękkich narkotyków.obejrzało ponad 370 000 tys. użytkowników, na początku czerwca było to jedno z najpopularniejszych i najczęściej oglądanych polskich wideo w sieci.

Odświeżenie layoutu Wprost.pl to pierwszy etap ewolucyjnych zmian zmierzających ku powstaniu funkcjonalnej i nowoczesnej strony internetowej przyjaznej dla użytkownika. W pełni nowy serwis Wprost.pl zostanie uruchomiony jesienią 2012 r.

Wprost.pl jest jednym najstarszych polskich serwisów informacyjnych. Działa od 1995 r. Oprócz bieżących informacji Wprost.pl publikuje najciekawsze materiały z tygodnika WPROST, który od lat jest najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce. Tylko w maju inne media powoływały się na publikacje WPROST 134 razy, w sumie od początku roku do końca maja WPROST cytowano ponad 550 razy.      

*****

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Od maja serwisem internetowym Wprost.pl kieruje Sylwester Latkowski. WPROST jest najczęściej cytowanym przez inne media polskim tygodnikiem opinii.  

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy