media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Havas PR Warsaw najbardziej nagrodzoną agencją w dziesiątej edycji konkursu Złote Spinacze

W miniony piątek podczas jubileuszowej gali konkursu Złote Spinacze ogłoszono najlepsze kampanie public relations ubiegłego roku. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła największą ilość nagród, w tym dwie w kategoriach głównych: ?PR

W miniony piątek podczas jubileuszowej gali konkursu Złote Spinacze ogłoszono najlepsze kampanie public relations ubiegłego roku. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła największą ilość nagród, w tym dwie w kategoriach głównych: ?PR Produktu? oraz ?PR finansowy i IR? oraz w kategorii specjalnej ?Kreatywność?. Havas PR Warsaw drugi rok z rzędu jest nie tylko najbardziej nagrodzoną agencją public relations w konkursie, ale także ponownie zwycięzcą w kategorii ?Kreatywność?.

Pierwszą statuetkę Złotego Spinacza Havas PR Warsaw zdobyła w kategorii ?PR Produktu? za ogólnopolską kampanię edukacyjną  ?Suchenoce. Śpijcie spokojnie? dla firmy Kimberly-Clark, producenta DryNites. Jej celem było oswojenie społeczeństwa z problemem nocnego moczenia u dzieci, a w efekcie pomoc tysiącom polskich rodziców w spokojnym przejściu przez ten etap wspólnie z ich pociechami.

Drugą statuetkę Złotego Spinacza agencja zdobyła w kategorii ?PR Finansowy i Relacje Inwestorskie? za komunikację procesu IPO i wprowadzenie Centrum Medycznego ENEL-MED na GPW. Zadaniem agencji była budowa popytu na akcje klienta wśród inwestorów oraz wypromowanie zarówno oferty jak też sektora medycznego na GPW wśród analityków sell-side i dziennikarzy. W zakończonym sukcesem projekcie ?Uzdrawiamy Twoje finanse? użyto po raz pierwszy mediów społecznościowych w komunikacji na potrzeby IPO.

Trzecią statuetkę Złotego Spinacza agencja zdobyła w kategorii ?Kreatywność? za kampanię ?Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru?, w ramach którego miejska rzeczywistość odmieniana jest za pomocą koloru. W ramach działań ekipa Dulux Let?s Colour odmieniła w minionym roku pięć miejsc w przestrzeni miejskiej i zainaugurowała konkurs Dulux Let?s Colour Fund.

- Chcemy serdecznie podziękować naszym klientom, którzy na co dzień otwierają przed nami możliwości realizowania ciekawych i niesztampowych kampanii public relations i obdarzają nas zaufaniem - powiedziała Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide w Polsce - szczególnie cieszy nas ponowna nagroda w kategorii ?Kreatywność?, bo na co dzień hołdujemy myśleniu kreatywnemu i poszukiwaniu odważnych rozwiązań w każdym działaniu ? dodała Przewuska.

A to już wiesz?  Virtualo - nowy Klient agencji InnovationPR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy