Zostań jurorem konkursu i zagłosuj na najciekawszy projekt z wykorzystaniem paneli elewacyjnych ROCKPANEL.W dniu 22.08 zakończony został etap przesyłania prac w konkursie ?ROCKPANEL ? zmień wizję w projekt?. Panele ROCKPANEL st
Justyna Szafraniec, szef public relations w Proama, otrzymała Lwa PR Biznesu 2012. ?Lwy PR? to doroczny konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Po
Najnowszy notebook Samsung Serii 9 łączy w sobie wyrafinowany, aerodynamiczny design z wysoką jakością, bezkompromisową wydajnością i szerokim spektrum innowacyjnych funkcji. Laptop o grubości 12,9 mm i wadze zaledwie 1,16 kg
129 razy inne media powoływały się na publikacje tygodnika WPROST w grudniu 2012 r. To niekwestionowane pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych polskich czaspism. WPROST trzeci rok z rzędu jest liderem zestawienia naj
Kredyt Bank zajął 3. miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta w Kredyt Banku oceniono wysoko – bank zdobył 76,2% możliwych punkt
Agencja nano przygotowała koncept graficzny oraz materiały POS w promocji odkurzaczy Philips „Promocja wciągająca 23% VAT”.To kolejna realizacja nano dla Philips Polska. Agencja wygrała przetarg pomysłem kreaty
ING Bank Śląski rozpoczął 3 września br. kampanię reklamową pożyczki gotówkowej dla przedsiębiorców. Akcja jest częścią kampanii marketingowej promującej pożyczki dla klientów indywidualnych ?Pakiet 5000".Pożyczka dl
50 worków sztucznego śniegu, 60 statystów i 3 kaskaderów potrzebnych było aby oddać uliczny klimat przedświątecznej gorączki. Efekty tego przedsięwzięcia można oglądać w trwającej właśnie świąteczne
Spece od mediów, dziennikarze i ci, którzy w mediach występują, są niemal jednomyślni. W tym zestawieniu wygrywa ?Perfekcyjna Pani Domu?, czyli Małgorzata Rozenek. Po piętach depczą jej Kuba Wojewódzki, Magda Gessler i cała
Amica otrzymała tytuł Supermarki stworzonej w Polsce ? Superbrands Created in Poland 2013. To kolejne wyróżnienie, które potwierdza siłę marki oraz jej mocną pozycję na polskim rynku, a także w świadomości konsumentów, bo