Ergo Hestia od lat ubezpiecza najważniejsze polskie firmy. Podsumowaliśmy współpracę z największymi przedstawicielami biznesu w faktach i liczbach, pokazywanych w nowej kampanii od 7 maja 2012 roku. Eksperci Ergo Hestii zebrali
6 marca o 12:15 podczas targów motoryzacyjnych w Genewie po raz pierwszy zostanie oficjalnie zademonstrowane zupełnie nowe Volvo V40. Relację z odsłonięcia nowego Volvo będzie można śledzić bezpośrednio za pomocą stron
Takiej akcji w Polsce jeszcze nie było! W ciągu zaledwie 7 tygodni, Polacy pokonali wspólnie ponad 334 tys. km, co można porównać do ośmiokrotnego pokonania długości równika! Wszystko po to, by pomóc
Świętując światowy jubileusz i okrągłe dwie dekady obecności na rynku w Polsce TEEKANNE stawia pewny krok do przodu w sezonie 2012/2013. Aż sześć nowości produktowych, telewizyjna kampania reklamowa z Adamem Małyszem, nowe
Złociste plaże, gorące słońce, błękitne fale aż po horyzont i ty - leżący pod palmami? To nie sen! To mogą być twoje tegoroczne wakacje! Weź udział w nowym podwodnym konkursie Nudli Knorr i wygraj wyjazd na Karaiby!Podwo
Już tylko 4 dni zostały do zakończenia akcji Samsung Hope Relay, dzięki której Polacy w ostatnich tygodniach zebrali ponad 300 tysięcy kilometrów, które Samsung zamieni w pieniądze na wakacje dla dzieci z SOS
Do 28 października potrwa przygotowana dla klientów sieci hipermarketów TESCO oraz stacji paliw Statoil jesienna promocja uruchomiona właśnie przez epay Polska i Orange. Aby z niej skorzystać i otrzymać dodatkowe 20 minut do wyk
Laur Białego Tygrysa Polskiej Energetyki ENERGIA 2012 zostanie dzisiaj przyznany firmie Emerson Process Management Power and Water Solutions za całokształt osiągnięć firmy w ciągu minionych 20 lat w Polsce podczas konferencji En
Magazyn dla inwestorów TREND wyróżnił Wind Mobile za najwyższą jakość relacji inwestorskich.Badaniu zostało poddanych 360 spółek notowanych na New Connect. Wśród badanych spółek 13 zostało
85% z prawie 6 milionów potencjalnych odbiorców Twojego produktu na Facebooku uważa, iż firmy powinny być w stałej interakcji z klientami. Dzięki facebookowym aplikacjom komunikacja na linii marka-klient wcale nie musi kojarzyć