Justyna Szafraniec, szef public relations w Proama, otrzymała Lwa PR Biznesu 2012. ?Lwy PR? to doroczny konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Po
Europejskie Centrum Innowacyjnej Myśli Publicznej to nowa inicjatywa wydawcy tygodnika WPROST.Celem think tanku uruchomionego we współpracy z profesorami Central European University jest wspieranie i promocja społeczeństwa
Biuro reklamy Gazeta.pl wprowadziło cztery nowe formaty reklamowe: Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding sekcji z informacjami o pogodzie. Nowe formaty dostępne są wyłącznie na stronie głównej portalu Gazeta.pl.- Sta
Opel i Mercedes najbardziej zaufanymi markami samochodowymi w Polsce, Orlen i Lotos – liderami w kategorii Stacja benzynowa. Oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2012, Polacy ufają najbardziej.
Kołobrzeg oferuje odwiedzającym wiele atrakcji i to nie tylko latem. Każda pora roku jest odpowiednia, żeby odwiedzić i poznać to miasto zwane perłą Bałtyku, a od teraz również polską stolicą SPA. Najliczniejsze zaplecze o
Ogłoszony w czerwcu konkurs dla projektantów wnętrz HOMPLEXOWE WNĘTRZA 2012 osiągnął kolejny etap. Po dwóch miesiącach przygotowań projektanci mogą składać swoje prace poprzez dedykowaną do tego stronę na platformie
Dzień 31 grudnia spędzany przed ekranem telewizora, kojarzy się wielu Polakom z nudą oraz zaprzepaszczoną szansą na dobrą zabawę. Tak jednak nie musi być! Dzięki aplikacjom platformy Samsung Smart TV, Sylwester spędzany z pi
Zdrowe żywienie oznacza regularne jedzenie pięciu posiłków dziennie ? trzech głównych: śniadania, obiadu i kolacji oraz dwóch mniejszych: drugiego śniadania i przekąski. Niestety, jak wynika z najnowszych, zrealizowanych w l
M2M Challenge to konkurs, dzięki któremu możesz wygrać 5000 dolarów. Wystarczy przesłać rozwiązanie dotyczące aplikacji M2M w jednej z pięciu kategorii. Zespoły mogą zgłaszać swoje pomysły do 31 grudnia 2012 roku. Erics
KIT KAT to największa i najbardziej znana marka firmy Nestlé w kategorii słodyczy, obecna na ponad 70 rynkach na świecie i posiadająca bardzo liczną grupę młodych, aktywnych konsumentów. Wychodząc naprzeciw użytk