W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna w kinach sieci Cinema-City w całej Polsce!Każdy, kto od 11 m
Agencja Ciszewski MSL jest odpowiedzialna za koordynację kampanii komunikacyjnej dedykowanej, powstającemu nieopodal Warszawy, hotelowi BoniFaCio SPA & Sport Resort. Za obsługę projektu odpowiada dział Turystyki i Transportu a
Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu ?Bank na medal? przygotowanego przez ?Wprost? i ?Bloomberg Businessweek? w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient.Bank zanotował imponujący wzrost z 20,3 proc. w 2009 roku do 60,3
Fundusz PZU Stabilnego Wzrostu MAZUREK zdobył wysoką ocenę w ratingu przeprowadzonym przez niezależnych specjalistów z portalu Analizy Online. Cztery gwiazdki oznaczają, że fundusz ten jest wart włączenia do portfela inwestycy
Firma Panasonic uruchomiła program Panasonic CLUB, który gwarantuje najwyższe standardy obsługi posprzedażowej i unikalne korzyści osobom, które zakupią telewizor Panasonic LED lub plazmę Panasonic z oferty na rok 2012. Za ca�
Opole, 08.11.2012 -zentrada.network świętuje jubileusz 10-lecia działalności serwisu w Internecie oraz coraz lepsze perspektywy rozwoju handlu hurtowego online w transakcjach krajowych i wewnątrzwspólnotowych UE. W październi
Kampania ?1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi? autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak?n?Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampaniespoleczn
Jak podaje dzisiejsza ?Rzeczpospolita? coraz więcej osób ? na gruncie swojej działalności publicznej ? pada ofiarą ataków w cyberprzestrzeni. Krytyka poczynań zawodowych, publicznych czy społecznych przeradza się w agresję, w
Bank BGŻ zakończył II etap projektu „Stojak rowerowy w każdym mieście” , w ramach którego ustawionych zostało prawie 200 stojaków w 111 miastach w Polsce. W sumie w 2011 i 2012 roku ustawionych zos
11 maja, na gali prowadzonej przez Michała Piróga, marka whomus? otrzyma Znak Jakości Viva! dla wegetarian i wegan, nadawany przez Fundację Viva!, wydawcę miesięcznika Vege. Symbolem V oznaczane są produkty i usługi skierowane