Scenariusze dla Europy, które dają szanse na przezwyciężenie kryzysu, są tematem drugiej edycji Europejskiego Forum Nowych Idei, która odbywa się w Sopocie. Tygodnik WPROST jest partnerem EFNI, a rozmowy z gośćmi forum oraz r
Chcesz być autorem okładki tygodnika "Wprost"? Chcesz mieć okładkę z własnym zdjęciem? A może chcesz się zmierzyć z najlepszymi grafikami, którzy co tydzień projektują okładki WPROST? Tygodnik WPROST z okazji swoich 30. u
Za wyniki finansowe, ale także wpływ na otoczenie biznesowe, zaangażowanie w społeczne inicjatywy oraz wysoką etykę zawodową. Najbardziej przedsiębiorcze polskie managerki zostały wyróżnione w rankingu „100 Kobie
W dniach 3-5 i 10-12 sierpnia 2012 roku Ikea i Volvo przeprowadzą wspólną akcję zatytuowaną Dni Szwedzkiego Wzornictwa. W ten sposób dwie firmy, które na co dzień promują skandynawską szkołę desi
Kiedy na forach internetowych pod tekstami o filmie ?Pokłosie? zaczęły się pojawiać teksty ?Stuhr, ty Żydzie? albo ?żydowski pachołku? i straszne ?Jude raus?, było już wiadomo, że Maciej Stuhr swoją rolą wyszedł daleko po
Kobiety są wyjątkowe! Dlatego zasługują na wyjątkowe przyjemności nie tylko od święta. Każdy dzień może być Dniem Kobiet z nowym, pysznym wafelkiem PRINCESSA o smaku arachidowym, który już od 1 marca będzie dostęp
Połączenie odpowiednio dobranej kampanii marketingowej w przestrzeni publicznej z dobrą muzyką można śmiało porównać do francuskiej kuchni, gdzie dobranie wina do sera wymaga wyrafinowanego smaku oraz perfekcyjnego opano
Działając jako pełnomocnik Eugeniusza Grzeszczaka ? Wicemarszałka Sejmu ? w związku z licznymi nieprawdziwymi i nieścisłymi informacjami w prasie lokalnej oraz ogólnopolskiej, oświadczamy że: Decyzją Naczelnego Komitetu Wy
Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz