Scenariusze dla Europy, które dają szanse na przezwyciężenie kryzysu, są tematem drugiej edycji Europejskiego Forum Nowych Idei, która odbywa się w Sopocie. Tygodnik WPROST jest partnerem EFNI, a rozmowy z gośćmi forum oraz r
Cenami potraw, opiniami o lokalu, a może wielkością porcji? Odpowiedzi na te pytania przedstawiają wyniki najnowszego sondażu miesięcznika Reader?s Digest.Jedzenie w restauracjach staje się w Polsce coraz popularniejsze. Polac
PZU odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jeden z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. Wprowadzeniu nowe
Zadaniem konkursowym jest ułożenie hasła promującego sklep internetowy z kosmetyki kolorowymi i akcesoriami do makijażu. Każdy z nas może spróbować sił jako copywriter tworząc kreatywny slogan i powalczyć o atrakcyjne
Biuro Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności. Jest dojrzałą, godną zaufania, a jednocześnie młodą duchem firmą. Posiada status lidera branży turystyki egzotyczne
Samsung we współpracy z siecią sklepów komputerowych X-KOM.PL przygotował akcję konkursową, w której do wygrania jest dwuosobowa wycieczka do chińskiego Kunshan na światowy finał turnieju World Cyber Games 2012. W grze o pod
Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
W porównaniu z poprzednim miesiącem, Artur Boruc zanotował skok o 73 pozycje, podczas gdy Wojciech Szczęsny spadł w Rankingu aż o 269 miejsc. Zestawienie Castrol EDGE zdaje się odzwierciedlać aktualną formę naszych golk
"To dla mnie zaszczyt, że jestem olimpijczykiem, ale #DomagamysięZmiany2012 #Artykuł40" to treść wpisów, które w niedzielę wieczorem na swoich kontach na Twitterze i Facebooku udostępnili amerykańscy lekkoatleci.
1 października rozpoczęła się kolejna kampania promująca smartfon Samsung GALAXY S III. Komunikacja opiera się na prestiżowej nagrodzie EISA ?Best Mobile Phone 2012-2013?, którą w sierpniu br. został nagrodzony flagowy model