W trakcie trzech meczów polskiej reprezentacji, społeczności skupione wokół sponsorów wydarzenia zwiększyły swój zasięg na Facebooku średnio o 3,4%. Największy skok popularności przypadł w udziale
W kwietniu Borussia Dortmund ostatecznie zapewniła sobie koronę Bundesligi, grzebiąc szansę Bayernu Monachium na ósmy z rzędu mistrzowski tytuł. Sukces drużyny to w dużej mierze zasługa polskich zawodników. Najle
Pocztowe Konto Nestor wygrało w majowym rankingu eksperckim na najkorzystniejsze konto dla Klienta tradycjonalisty.Jest to już trzecie z rzędu wyróżnienie tego typu dla konta Nestor Banku Pocztowego. Pocztowe Konto Nestor okazał
Polski rynek coraz śmielej podchodzi do tematu cross promocji. Idąc tropem marketingowych trendów, ROCKWOOL nawiązał współpracę z KOMFORTEM. Idea jest prosta i skuteczna: łącząc swoje zasoby marketingowo-sprzeda�
Dwanaście projektów lub organizacji społecznych będzie w ciągu roku wspieranych i promowanych przez nowopowołaną Fundację Tygodnika WPROST. Fundatorami są Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost”, wydawca tygodn
Grupa PZU zdobyła główną nagrodę w VI edycji konkursu ?Liderzy Filantropii?, w kategorii firm, które przekazały najwięcej pieniędzy na cele społeczne. Statuetkę odebrał Andrzej Klesyk prezes PZU SA, podczas gali finałowej,
EURO, EURO i po EURO. Wracamy do rzeczywistości. A w polskiej rzeczywistości ostatni tydzień należał do skandalistów. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST Dorota Rabczewska zapowiada skargę na państwo polskie do Strasbur
PZU po raz trzeci z rzędu zwyciężył w rankingu Top Marka, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz miesięcznik PRESS. Przeprowadzone po raz piąty badanie wyłania marki najczęściej przywoływane i o najlepszym
Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że ruszył nowatorski program testów sprzętu AGD - Amica Wyzwanie. W programie tym osoby o różnym stopniu znajomości nowych technologii, sztuki gotowania oraz preferencjach
WARTA rozpoczyna przetarg na wybór agencji reklamowej. Weźmie w nim udział 9 wyróżniających się firm z branży. Co ważne, to do klientów będzie należał ostateczny głos, która z nich będzie obsług