Rozstrzygnięto plebiscyt Perły Rynku FMCG, organizowany przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Dwa produkty – WINIARY POMYSŁ NA… MAKARONOWA PATELNIA oraz WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem tr
Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła partnerstwo technologiczne z Muzeum Powstania Warszawskiego. W ramach rozpoczynającej się współpracy Samsung został partnerem wystawy ?O broni. Militaria ze zbiorów Muzeum Powstania W
Marka Super-Pharm przy współpracy z fotografką Izą Grzybowską zorganizowała własną, profilowaną sesję zdjęciową. Fotografie zostały już wykorzystane w letnich materiałach reklamowych Super-Pharm, a kumulacja nastą
Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nag
Mistrzostwa Świata w Dziubkach to zabawa połączona z konkursem zorganizowana przez portal Pomaderia.pl. Żeby wygrać jeden z 40 zestawów kosmetyków trzeba przesłać zdjęcie z ?dziubkiem?. Partnerami konkursu i fundatorami nagr�
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or
W ramach kampanii rebrandingowej Warta wzięła udział w Mikołajkowym Bloku Reklamowym w POLSACIE. Akcja miała na celu pomoc potrzebującym dzieciom.Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany w Polsacie 6 grudnia o godzinie 18
1038 stron zaleceń żywieniowych i ponad 80 zgłoszeń z aż 11 województw od studentów kierunków związanych z żywieniem i zdrowiem człowieka ? tak w telegraficznym skrócie można podsumować ogólnopolski konkurs dietetyczny N
Odejście od prezentowania informacji w formie tabel, prostota, przejrzystość, funkcjonalność i estetyka ? to podstawowe wyznaczniki wyglądu serwisu internetowego nowego mBanku. Jego elementy ? w zupełnie nowej odsłonie ? zosta�
Działy doradcze Publicis/MSLGROUP zostały sklasyfikowane na 3. miejscu światowego rankingu Mergermarket's 2012 M&A wśród doradców z dziedziny PR. Zajęcie tak wysokiego miejsca podkreśla globalne możliwości Publicis/MSLGRO