media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Znamy już zwycięzców kolejnego konkursu Telewizji Osobistej Netii

Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Wraz z jej startem ? podobnie jak przy poprzedniej kampanii - ogłoszony został konkurs dla internautów. Aby wziąć w

Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Wraz z jej startem ? podobnie jak przy poprzedniej kampanii - ogłoszony został konkurs dla internautów. Aby wziąć w nim udział należało stworzyć film reklamowy przedstawiający Telewizję Osobistą? Netii. Spośród blisko 200 zgłoszonych prac, nagrodzonych zostało 6 zwycięskich filmików.

?Co Ci serce dyktuje? to tytuł najnowszej kampanii reklamowej Netii, której głównym motywem są serce i uczucia. Tytuł ten nawiązuje do ?wolności wyboru?, jaką zapewnia widzowi Telewizja Osobista? Netii - zupełnie nowy sposób odbierania mediów, w którym widz sam decyduje co chce oglądać. Wraz z prezentacją pierwszej odsłony kampanii, w której jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w postać romantycznego, francuskiego wokalisty z lat 70-tych, Netia ogłosiła konkurs dla internautów pt. ?Oglądasz co Ci serce dyktuje".

Aby wziąć udział w konkursie, uczestnicy mieli za zadanie stworzyć krótki filmik promujący aktualną ofertę promocyjną Telewizji Osobistej? Netii. Zgłaszane spoty mogły (ale nie musiały) być zarówno adaptacją, jak i parodią oryginalnych spotów Netii (o co pokusiła się osoba reprezentująca TP SA/Orange, jednak tuż przed ogłoszeniem wyników wycofała spot  ?Serce i Rozum?? z konkursu).

Przy ocenie jury brało pod uwagę głównie oryginalność, estetykę, technikę wykonania i poczucie humoru nadesłanych prac.

Oto zwycięzcy:

- nagrodę główną ? 20 000 zł ? otrzymał filmik "Netia Monter";

- drugie miejsce (ex aequo) i nagrody po 10 000 zł otrzymały filmiki "Soulman" oraz "Netia Love";

- trzecie miejsce (ex aequo) i nagrody w wysokości 5000 zł otrzymały spoty "Siłę w sobie ma", "Apel" oraz "Rodzinna telewizja".

 

Ponadto, jury wybrało 20 prac, które otrzymały wyróżnienia i zestawy romantycznych gadżetów od Netii.

Wybrane zwycięskie filmy - podobnie jak to miało miejsce w konkursie organizowanym przez Netię na początku roku - zostaną wyemitowane w telewizji.

A to już wiesz?  Marka WINIARY po raz trzeci współpracuje z Bauer Media

Wszystkie filmy prezentowane są na stronie www.netiakonkurs.pl oraz na specjalnym kanale w serwisie YouTube (www.youtube.com/netiakonkurs).

 

***

 O Netii

Netia SA jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy