Wrocławski PR dla Regionów zmienia termin

Polskie Stowarzyszenie Public Relations -organizator PR dla Regionów – informuje o zmianie terminu seminarium.  Przesunięciu ulegnie również data rozstrzygnięcia towarzyszącego wydarzeniu ogólnopolskiego konkursu na najlepszą strategię promocyjną wybranej jednostki samorządowej.

Skąd ta zmiana?

Kwiecień to miesiąc seminariów i konferencji – w tym czasie odbywa się m. in. Festiwal Miast i Regionów oraz Kongres Public Relations. Mając na uwadze fakt, że dla specjalistów biorących w nich udział stawienie się na trzeciej z kolei konferencji może stanowić problem, podjęliśmy decyzję o zmianie terminu naszego wydarzenia –   tłumaczy Szymon Sikorski wiceprezes PSPR.  Przesunięciu ulega również termin nadsyłania prac konkursowych – studenci mogą zgłaszać je do 19 kwietnia. 

O inicjatywie PR dla regionów

    Żyjemy w Europie 250 regionów. Niektóre z nich stały się dla nas cennymi partnerami, a  z innymi będziemy toczyć rynkową rywalizację o inwestycje,  turystów, miejsce na gospodarczej i kulturalnej mapie UE. Będziemy także konkurować o pracowników, studentów, instytucje, czy prawo organizacji prestiżowych imprez. Podobnie, jak w biznesie, jednym z kluczowych atutów będzie profesjonalna komunikacja i skuteczna promocja. Powstaje zatem pytanie, w jaki sposób narzędzia public relations mogą pomóc polskim regionom odnieść sukces?

Aby odpowiedzieć na ten problem, przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Public Relations postanowili zorganizować w 10 największych miastach kraju seminarium "PR dla regionów".  We Wrocławiu odbędzie się ono w dniach 13- 14. 05. 2008 w siedzibie Instytutu Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Organizując cykl seminariów, przedstawiciele PSPR pragną nie tylko zainicjować debatę, wyciągnąć z niej praktyczne wnioski, ale i zintegrować wokół zagadnienia promocji regionów całą rzeszę specjalistów, praktyków, naukowców, samorządowców, urzędników, przedstawicieli środowisk biznesowych i mediów. Seminaria mają stworzyć szansę na dialog i wzajemną inspirację, spojrzenie w europejską przestrzeń i nadanie właściwych proporcji lokalnym patriotyzmom i potrzebie współpracy.

Do udziału zaproszeni zostali  również przyszli specjaliści  – studenci uczelni wyższych. Do nich skierowany jest ogólnopolski konkurs na najlepszą strategię promocyjną wybranej jednostki samorządowej. Strategie konkursowe można nadsyłać do 19 kwietnia, po uprzednim zalogowaniu się na stronę  http://prregionow.pl. Do wygrania są płatne staże w Brukseli, Wrocławiu i Warszawie oraz liczne nagrody. Wyniki ogłoszone zostaną drugiego dnia konferencji we Wrocławiu. Finaliści z każdego miasta zostaną również zaproszeni do udziału w przyszłorocznym seminarium. Organizatorem konkursu jest Koło Młodych Politologów, działające przy Uniwersytecie Wrocławskim, którego członkowie serdecznie zapraszają wszystkich chętnych do udziału w przedsięwzięciu. Być może, dzięki tego typu inicjatywom, regiony zyskają nowe, kompetentne kadry, potrafiące wykorzystywać nowoczesne narzędzia komunikowania na rzecz polskich miast i gmin.

Wydarzenie swoim autorytetem zdecydowali się wesprzeć między innymi:

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
 
Patroni Medialni:
Gazeta.pl, Newsline.pl, Polskie Radio Wrocław, Brief, TVP Wrocław

Partnerzy merytoryczni: Brief for Poland, Press – Service Monitoring Mediów sp zoo, Netpr.pl, Ideo.pl – Agencja InteraktywnaInternetpr.pl

Szczegółowy program wydarzenia oraz regulamin konkursu i informacje o partnerach:  http://prregionow.pl.

Related posts

Top