VIVA Polska - stacja z portfolio grupy Viacom International Media Networks - rozpoczyna współpracę z Euro RSCG Sensors. Usługi agencji obejmą pełen zakres działań komunikacyjnych z obszaru brand PR. Euro RSCG Sensors będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii, realizację projektów specjalnych oraz media relations dla VIVY. Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.
W ramach współpracy z VIVA Polska, agencja będzie realizowała pełne spektrum działań komunikacyjnych i doradczych. Euro RSCG Sensors będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji konsumenckiej marki, a także przygotowanie, weryfikację i realizację planów komunikacyjnych dla nowych ramówek, najważniejszych pozycji programowych, wydarzeń i akcji specjalnych, organizowanych przez VIVA Polska. Przez cały okres współpracy agencja prowadzić będzie działania media relations.
VIVA to jeden z najpopularniejszych kanałów tematycznych w Polsce. Od 12 lat dba o rozrywkę, skierowaną do młodej widowni. VIVA to także najlepsze programy muzyczne i rozrywkowe z udziałem gwiazd i nie tylko. Prezenterami stacji są Kasia Kępka, Justyna Kozłowska oraz Daro Rusin. Od 2007 roku VIVA przyznaje swoje nagrody muzyczne VIVA Comet najlepszym polskim artystom. VIVA rozpoczęła nadawanie 10 czerwca 2000 roku i dociera obecnie do ponad 9,2 mln gospodarstw domowych (dane telemetryczne) w kraju. Stacja jest częścią grupy Viacom International Media Networks w Polsce.
Euro RSCG Sensors to największa w Polsce sieciowa agencja public relations. Należy do holdingu HAVAS Worldwide. Oferuje kompleksowe usługi konsultingowe w obszarach komunikacji korporacyjnej, finansowej, kryzysowej, public affairs, zarządzania relacjami ze społecznościami oraz komunikacji marketingowej. Zespół Euro RSCG Sensors liczy ponad 40 konsultantów z wiedzą i doświadczeniem z poszczególnych sektorów gospodarki. Firma należy do polskiego Związku Firm Public Relations.
Więcej o VIVIE zawsze na www.viva-tv.pl oraz na www.facebook.com/vivapolska.