media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

@TygodnikWprost i @WprostBiznes w nowej odsłonie na Twitterze – please #RT i #FF

Tygodnik WPROST wprowadził nową identyfikację wizualną w serwisie społecznościowym Twitter. Treści z tygodnika i  serwisu Wprost.pl są sygnowane charakterystyczną literą ?W? z logo Wprost. Litera ?W? uzupełniona o napis Biznes

Tygodnik WPROST wprowadził nową identyfikację wizualną w serwisie społecznościowym Twitter. Treści z tygodnika i  serwisu Wprost.pl są sygnowane charakterystyczną literą ?W? z logo Wprost. Litera ?W? uzupełniona o napis Biznes oznacza treści gospodarcze i biznesowe.  

 
Nowe piktogramy WPROST i WPROST BIZNES nawiązują do najbardziej charakterystycznych elementów nowego layoutu tygodnika.  Czerwona apla z żółtym paskiem przypomina okładkę WPROST, wykorzystanie czcionki z odświeżonego we wrześniu logotypu WPROST powoduje, że treści WPROST na Twitterze nie sposób pomylić z innymi mediami. W piktogramie WPROST BIZNES wykorzystano czcionkę z nowego layoutu WPROST oraz klasyczny granat, który był już jednym z kolorów identyfikujących WPROST.           


Piktogramy zostały dostosowane do ekranów urządzeń mobilnych, tabletów i smartfonów, pozostają czytelne nawet w dużej rozdzielczości.     
WPROST jest obecne na Twitterze od kilku lat, od maja tego roku, zgodnie z nową strategią, tygodnik zintensyfikował swoją obecność w tym serwisie, co przyniosło rezultat w postaci wzrostu liczby obserwujących z ok. 14 tys. do ponad 22,5 tys. Na profilu WPROST opublikowano już prawie 10 000 ?ćwierknięć?, większość odnoszących się do najciekawszych materiałów z nowych wydań tygodnika, a także do ekskluzywnych materiałów serwisu Wprost.pl. Wiele materiałów zapowiadanych na Twitterze wywołało gorące dyskusje, także z bohaterami publikacji tygodnika (m.in. ministrem spraw zagranicznych, Radosławem Sikorskim).   
 
Nowe piktogramy od poniedziałku pojawią się również na łamach tygodnika, zachęcając czytelników do śledzenia bieżących doniesień WPROST w serwisie Twitter.    
 
Oprócz śledzenia profilu WPROST, na Twitterze można również obserwować bieżące komentarze wydawcy, redaktora naczelnego oraz dziennikarzy i współpracowników WPROST, m.in.:
https://twitter.com/mmlisiecki
https://twitter.com/michalkobosko
https://twitter.com/LatkowskiS
https://twitter.com/Bielakowski
https://twitter.com/agielewska
https://twitter.com/MajewskiMichal
https://twitter.com/ElzbietaBurda
https://twitter.com/MPienkowski
https://twitter.com/Panuszko
https://twitter.com/abartkiewicz
https://twitter.com/PiotrRodzik
https://twitter.com/IzabelaSmoliska
https://twitter.com/anna_pawlowska
 
 *****

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce. W sierpniu 2012 media aż 448 razy powoływały się na publikacje tygodnika WPROST. To rekordowa liczba cytowań tygodnika w ciągu ostatnich dwóch lat.

A to już wiesz?  Kredyt Bank z Godłem Jakość Obsługi 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------

*RT = retweet, czyli ćwierknij dalej
**FF = followfriday, czyli dodaj do ulubionych
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Przydatne linki:
Popularne skróty Twittera - http://tagdef.com/tt
WPROST na Youtube - http://tnij.org/wprost_tv
WPROST na Facebooku - http://tnij.org/wprost_fb
Czytaj WPROST na FB - http://tnij.org/wprost_na_fb
WPROST na Twitterze - http://tnij.org/wprosttweet
WPROST w Apple Store - http://tnij.org/wprost_w_itunes
WPROST w Google Play - http://tnij.org/wprost_w_googleplay
Blogi WPROST - http://www.wprost.pl/blogi/
WPROST - http://www.wprost.pl  

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy