media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Program Targów i Wykładów

Targi Reklamy dla Firm to możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców - firm producenckich, pracowni reklamowych, drukarni) oraz odkrycia

Targi Reklamy dla Firm to możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców - firm producenckich, pracowni reklamowych, drukarni) oraz odkrycia narzędzi wspierających sprzedaż, budowanie relacji i dystrybucję informacji.

Na Targach Reklamy swoje oferty zaprezentują między innymi:

  • agencje marketingowe,
  • agencje PR,
  • agencje interaktywne i social media,
  • pracownie reklamowe,
  • firmy producenckie i drukarnie,
  • fotografowie i wideofilmowcy,
  • dostawcy technologii kształtujących wizerunek,
  • dostawcy narzędzi wspierających sprzedaż.


Zapraszamy na bardzo ciekawe wykłady, w programie między innymi:

Odpowiedzialność społeczna w reklamie
Magdalena Kostulska, UNDP (agenda ONZ)

Dobre praktyki w e-commerce i social media 360 Sławomir Kochański, Click Community

Najnowsze trendy w komunikacji do kobiet w nowych mediach
Maria Wnuk, ARBOinteractive

Marketing Automation: Nowość w polskim rynku marketingu Online
Grzegorz Błażewicz, Benhauer

Social media monitoring dla biznesu
Michał Sadowski, Brand24

Angażująca komunikacja
Arvind Juneja

Technologie kształtujące wizerunek na przykładzie rozwiązań z biur prasowych, systemów dystrybucji informacji i komunikacji wideo firmy netPR.pl
Marek Woźniak, netPR

Marketing kontra kryzys
Jerzy Osika, Promedia 

Język w reklamie
Arkadiusz Bednarski, One Invest

Psychologia koloru w reklamie, Visual Merchandising
dr Marek Borowiński

5 największych wyzwań email marketingu 2012
Maciej Ossowski, GetResponse

Synergia treści, czyli Custom Publishing na nowo
Robert Kostka-Zawadzki, Inpingo

"Korzyści, nie dane" - czyli o tym jak wspieramy naszych klientów z branży marketingowej
Mariusz Kuskowski, B2Bdata

Księgowość on-line: (?) nowy produkt, czy (?) nowy rynek. Wyzwania przy wprowadzeniu produktu mKsiegowa.pl na rynek
Witold Jurczyk, ERPmobile SA

Innowacyjne kanały komunikacji z klientem
Szymon Piekarz, Limtel

Podnieś skuteczność kampanii dzięki landing page
Błażej Abel, Landingi

Jak projektować do druku cyfrowego, by uniknąć błędów?
Katarzyna Urbanek, Cathrin oraz Krzysztof Buczkowski, Sihl

3 najważniejsze cechy efektywnej reklamy dla małych i średnich firm
Marcin Hakemer-Fernandez 

A to już wiesz?  Warta - Najlepszy Partner w Biznesie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy