Targi Reklamy dla Firm to możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców - firm producenckich, pracowni reklamowych, drukarni) oraz odkrycia narzędzi wspierających sprzedaż, budowanie relacji i dystrybucję informacji.
Na Targach Reklamy swoje oferty zaprezentują między innymi:
- agencje marketingowe,
- agencje PR,
- agencje interaktywne i social media,
- pracownie reklamowe,
- firmy producenckie i drukarnie,
- fotografowie i wideofilmowcy,
- dostawcy technologii kształtujących wizerunek,
- dostawcy narzędzi wspierających sprzedaż.
Zapraszamy na bardzo ciekawe wykłady, w programie między innymi:
Odpowiedzialność społeczna w reklamie
Magdalena Kostulska, UNDP (agenda ONZ)
Dobre praktyki w e-commerce i social media 360 Sławomir Kochański, Click Community
Najnowsze trendy w komunikacji do kobiet w nowych mediach
Maria Wnuk, ARBOinteractive
Marketing Automation: Nowość w polskim rynku marketingu Online
Grzegorz Błażewicz, Benhauer
Social media monitoring dla biznesu
Michał Sadowski, Brand24
Angażująca komunikacja
Arvind Juneja
Technologie kształtujące wizerunek na przykładzie rozwiązań z biur prasowych, systemów dystrybucji informacji i komunikacji wideo firmy netPR.pl
Marek Woźniak, netPR
Marketing kontra kryzys
Jerzy Osika, Promedia
Język w reklamie
Arkadiusz Bednarski, One Invest
Psychologia koloru w reklamie, Visual Merchandising
dr Marek Borowiński
5 największych wyzwań email marketingu 2012
Maciej Ossowski, GetResponse
Synergia treści, czyli Custom Publishing na nowo
Robert Kostka-Zawadzki, Inpingo
"Korzyści, nie dane" - czyli o tym jak wspieramy naszych klientów z branży marketingowej
Mariusz Kuskowski, B2Bdata
Księgowość on-line: (?) nowy produkt, czy (?) nowy rynek. Wyzwania przy wprowadzeniu produktu mKsiegowa.pl na rynek
Witold Jurczyk, ERPmobile SA
Innowacyjne kanały komunikacji z klientem
Szymon Piekarz, Limtel
Podnieś skuteczność kampanii dzięki landing page
Błażej Abel, Landingi
Jak projektować do druku cyfrowego, by uniknąć błędów?
Katarzyna Urbanek, Cathrin oraz Krzysztof Buczkowski, Sihl
3 najważniejsze cechy efektywnej reklamy dla małych i średnich firm
Marcin Hakemer-Fernandez