Wiadomości branżowe

Piąty Złoty Spinacz w Imago PR

Konsultacje społeczne w Katowicach uhonorowane prestiżową nagrodą Związku Firm Public Relations. Działania składające się na komunikowanie procesu konsultacji społecznych w ramach projektu przemiany centrum Katowic zostały nagrodzone w

Konsultacje społeczne w Katowicach uhonorowane prestiżową nagrodą Związku Firm Public Relations.

Działania składające się na komunikowanie procesu konsultacji społecznych w ramach projektu przemiany centrum Katowic zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Nagrodę w kategorii Public Affairs & Lobbing za realizację tego projektu odebrała agencja Imago Public Relations.

Nawiązanie dialogu i zidentyfikowanie społecznych oczekiwań wobec realizacji wartej blisko miliard złotych przemiany centrum stolicy Górnego Śląska było głównym celem konsultacji, które rozpoczęły się w 2008 r na zlecenie Urzędu Miasta Katowice. W ramach realizacji tego zadania firma Imago PR wraz z partnerami: Instytutem Współczesnego Miasta i agencją reklamy Media Partner, przeprowadziła cykl działań komunikacyjnych promujących jedną z największych transformacji centrum miasta w naszej części Europy.
 
Konsultacje przebiegały wieloetapowo, a ich zasięg był stopniowo rozszerzany. Zapoczątkowane warsztatami urbanistycznymi,
a zwieńczone badaniami opinii publicznej, konsultacje pozwoliły zidentyfikować preferencje mieszkańców w zakresie funkcji i rozwiązań urbanistycznych w przyszłym centrum Katowic. W konsultacjach wzięło udział w sumie ponad 2000 mieszkańców miasta.

Złoty Spinacz w kategorii „Public Affairs and Lobbing” to piąta nagroda dla firmy Imago Public Relations w tym konkursie na przestrzeni ostatnich trzech lat. W 2008 roku Imago PR zwyciężyła w kategorii „Komunikacja kryzysowa”, natomiast w ubiegłorocznej edycji została wyróżniona aż trzema statuetkami za komunikację kryzysową, PR korporacyjny oraz – jako pierwsza w historii konkursu – za kreatywność.  

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, w którym nagradzane są najlepsze kampanie public relations w Polsce nadesłano 104 zgłoszenia. Nominacje do nagrody głównej otrzymało 45 najlepszych projektów, które walczyły o statuetki w 12 kategoriach głównych oraz trzech specjalnych.
###

A to już wiesz?  VIVA Polska i Euro RSCG Sensors rozpoczynają współpracę

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy