Wiadomości branżowe

One Ringback gra na belkach w TV.Disco

Z końcem maja bieżącego roku została uruchomiona pierwsza kampania reklamowa One Ringback (wcześniej Open Ringback) wykorzystująca nowe narzędzie – interaktywne belki informacyjne emitowane podczas wybranych teledysków w TV.Disco.Belka One Ringback pojawia się w formie animowanego paska na dole ekranu telewizora podczas emisji teledysku w stacji muzycznej i informuje w jaki sposób można ustawić

Z końcem maja bieżącego roku została uruchomiona pierwsza kampania reklamowa One Ringback (wcześniej Open Ringback) wykorzystująca nowe narzędzie ? interaktywne belki informacyjne emitowane podczas wybranych teledysków w TV.Disco.

Belka One Ringback pojawia się w formie animowanego paska na dole ekranu telewizora podczas emisji teledysku w stacji muzycznej i informuje w jaki sposób można ustawić słuchaną właśnie muzykę w swoim telefonie w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Wprowadzenie nowego narzędzia promocji usługi było możliwe dzięki współpracy i wsparciu 4Fun Media. Nowa forma promocji halodzwonków w One Ringback przekłada się na bardzo dobre wyniki sprzedaży, co wpływa na zwiększenie popularności usługi.

?Ta forma promocji, dzięki łatwości jej realizacji oraz zautomatyzowaniu, pozwala na sprzedaż coraz to większej bazy utworów, co przekłada się na dotarcie do większej grupy odbiorców. W efekcie synergia różnych działań wpływa na ciągły wzrost popularności usługi oraz bazy naszych klientów. Pierwsze ?belkowe? kampanie wypadły zaskakująco dobrze, więc wierzę, że to narzędzie na stałe wpisze się w repertuar działań promocyjnych One Ringback? – mówi Tomasz Kiser, Wiceprezes Wind Mobile SA.

“4fun Media, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom widzów, na wszystkich swoich antenach chętnie realizuje innowacyjne projekty, zwłaszcza te interaktywne, łączące muzykę z funkcjonalnością Internetu, telefonu i telewizji. Atrakcyjne pomysły zawsze spotykają się z naszym zainteresowaniem, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z Wind Mobile. Cieszymy się, że klient, widząc potencjał w TV.Disco, wybrał właśnie tę antenę do realizacji swoich działań promocyjnych.” – dodaje Łukasz Modzelewski, Szef Działu Interakcji 4fun Media.

 

O Wind Mobile S.A.

Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.

A to już wiesz?  Havas Worldwide Warsaw autorem kampanii Orange Business Everywhere w pakiecie ze wsparciem informatycznym

Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: reklaMÓWKA ? mobilna reklama, VAS Force, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.

Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play) oraz Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.

o 4Fun Media

Grupa Kapitałowa 4fun Media SA jest firmą działającą na rynku telewizyjnym ze szczególnym uwzględnieniem rynku telewizji tematycznych. 4fun Media SA jest interaktywną platformą telewizyjną, dystrybuującą treści video poprzez telewizję, telefonię komórkową, platformy IPTV oraz Internet.

Źródło Wind Mobile S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy