LIFESTYLE Media

Izmałkowa Consulting zbadała czynniki sukcesu WOŚP

Izmałkowa Consulting zbadała czynniki sukcesu WOŚP
Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, jego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Szczegółowe wyniki zostały opublikowane w raporcie 360° sukcesu

Data publikacji: 2016-01-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Izmałkowa Consulting zbadała czynniki sukcesu WOŚP
Kategoria: LIFESTYLE, Media

Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, jego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Szczegółowe wyniki zostały opublikowane w raporcie 360° sukcesu WOŚP.

Izmałkowa Consulting zbadała czynniki sukcesu WOŚP LIFESTYLE, Media - Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, jego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Szczegółowe wyniki zostały opublikowane w raporcie 360° sukcesu WOŚP.

Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, którego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Szczegółowe wyniki  zostały opublikowane w raporcie  „360° sukcesu WOŚP”.

Przeprowadzamy badania bazujące na kontekście, podczas których, jako punkty odniesienia do zgłębianego tematu, pojawiają się różne zjawiska społeczne. W czasie ostatniego projektu dla marki Rossmann, w sposób mocno zauważalny, powracała tematyka związana z WOŚP. Zainspirowało nas to do wyjścia poza powierzchowne wyjaśnienia i rzeczywistego zgłębienia czynników, które decydują o tym, dlaczego to właśnie inicjatywa Jerzego Owsiaka jest najpopularniejszą akcją społeczną w Polsce. Stąd analiza czynników społeczno-kulturowych sukcesu WOŚP. – informuje Klaudyna Kamińska, Dyrektor Działu Badań w Izmałkowa Consulting.

Jak wynika z raportu „360° sukcesu WOŚP”, czynniki mające wpływ na popularność i tak ogromną sympatię do tej akcji można podzielić na 5 kategorii (zobrazowanych na grafice).

Silnie pozytywne emocje wokół akcji oraz ogromny kapitał społeczny, jaki wokół siebie zgromadziła, naturalnie przekłada się na zainteresowanie współpracą z WOŚP znanych i dużych firm. Jedną z nich jest Play.

Marka Play od lat do swoich kampanii zaprasza znane i cieszące się sympatią osoby. W pewnym momencie pomyśleliśmy o Jurku Owsiaku, jako osobie cenionej, która dla wielu osób jest bardzo rozpoznawalna. Finalnie zgodził się na współpracę pod warunkiem, że zostaniemy sponsorem WOŚP.  Taka propozycja była dla nas fair. W  tej inicjatywie ujęło nas to, że angażuje się w nią wiele ludzi pochodzących z bardzo różnych miejsc, a przede wszystkim ludzi młodych, takich którzy mogą mieć pierwsze doświadczenia z tym, że dawanie innym swojego czasu i zaangażowania jest czymś fajnym i wartościowym” – przyznaje Bartosz Dobrzyński – Dyrektor Marketingu w Play.

A to już wiesz?  Rojek, Olubińska i Galiński na spotkaniach autorskich online

Badanie przeprowadzono w całości przy wykorzystaniu metody etnograficznej – deklaracje zostały skonfrontowane z rzeczywistymi zachowaniami – oraz w oparciu o metodologię 360˚ analizującą zjawisko z różnych perspektyw. Zastosowano miks technik badawczych: analiza materiałów zastanych, obserwacje, indywidualne i grupowe rozmowy z uczestnikami i ekspertami. 

Raport można pobrać pod linkiem: http://www.izmalkowa.com/download

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Izmałkowa Consulting zbadała czynniki sukcesu WOŚP LIFESTYLE, Media - Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, jego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Szczegółowe wyniki zostały opublikowane w raporcie 360° sukcesu WOŚP.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Media

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy