Wiadomości branżowe

Imago Public Relations reprezentantem Eurocom Worldwide w Polsce

Eurocom Worldwide, globalna sieć niezależnych firm PR, zyskała nową agencję członkowską w Polsce. Do sieci dołączyła Imago Public Relations z siedzibą główną w Katowicach.Eurocom Worldwide jest siecią o zasięgu globalnym

Eurocom Worldwide, globalna sieć niezależnych firm PR, zyskała nową agencję członkowską w Polsce. Do sieci dołączyła Imago Public Relations z siedzibą główną w Katowicach.

Eurocom Worldwide jest siecią o zasięgu globalnym świadczącą usługi z zakresu komunikacji poprzez 29 agencji członkowskich. Eurocom Worldwide doradza głównie klientom technologicznym oraz oferuje działania w obszarze B2B.

Dzięki przynależności do Eurocom Worldwide konsultanci Imago PR będą mogli uczestniczyć w złożonych projektach o zasięgu międzynarodowym i oferować swoim dotychczasowym klientom realną możliwość spójnych działań komunikacyjnych poza granicami kraju.

Imago Public Relations jest jedynym partnerem Eurocom Worldwide w Polsce. W sieci działa 29 agencji członkowskich z siedzibami w ponad 60 stolicach i centrach biznesu na całym świecie.

– Współpraca z tak dynamicznie rosnącą siecią firm PR to dobra wiadomość przede wszystkim dla naszych klientów, którzy otrzymują gwarancję prowadzenia projektów w Polsce i poza jej granicami w oparciu o najwyższe standardy – mówi Rafał Czechowski, partner zarządzający w Imago PR.

Imago Public Relations jest jedną z najstarszych firm PR na południu Polski. W tegorocznym rankingu agencji public relations miesięcznika Home&Market zajęła kilkakrotnie pierwsze miejsca w Polsce w wybranych kategoriach. W 2007 roku została sklasyfikowana przez Warsaw Business Journal i miesięcznik PRESS jako największa firma PR w Polsce z siedzibą poza Warszawą. Agencja wprowadziła ostatnio na polski rynek Severstal, światowego potentata branży hutniczej.

Eurocom Worldwide została założona w 2002 roku i jest uznawana za najszybciej rozwijającą się sieć niezależnych firm PR ostatnich lat. Wiosną br. projekty realizowane przez agencje członkowskie sieci zostały zakwalifikowane do finału europejskich SABRE PR Awards. Eurocom Worldwide stowarzysza lokalne agencje PR, które realizując międzynarodowe projekty dowiodły swojej skuteczności w międzynarodowych działaniach komunikacyjnych.  

– Bardzo nam miło powitać Imago PR w Eurocom Worldwide. Członkostwo Imago PR wzmacnia naszą pozycję i zasięg działania w aspekcie międzynarodowym – powiedział Mads Christensen, Global Network Director, Eurocom Worldwide.

A to już wiesz?  Urlop, wypoczynek, wakacje - którym biurom podróży Polacy powierzają ich planowanie?

– W szczególności Imago PR wnosi do sieci doświadczenie we współpracy z klientami o zasięgu międzynarodowym zapewniając najwyższy standard świadczonych usług, co jest znakiem firmowym Eurocom Worldwide, dodał Mads Christensen.

###

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy