media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Euro RSCG 4D przeprowadziło kolejną edycję badania ?EuroShopper? dla sieci sklepów Biedronka

Spółka Euro RSCG 4D przeprowadziła kolejną edycję badania „EuroShopper”, którego celem była m.in. analiza materiałów i mechanizmów promocyjnych oddziałujących na konsumenta na jego ścieżce zakupowej.

Spółka Euro RSCG 4D przeprowadziła kolejną edycję badania „EuroShopper”, którego celem była m.in. analiza materiałów i mechanizmów promocyjnych oddziałujących na konsumenta na jego ścieżce zakupowej. Badanie przeprowadzone zostało dla sieci sklepów Biedronka. 

Badanie „EuroShopper” oparto na połączeniu metod badawczych ilościowych i jakościowych z wykorzystaniem m.in. eye-trackingu. Podczas badania poddano analizie m.in. narzędzia promocyjne, których zadaniem jest zwiększanie sprzedaży oraz generowanie zainteresowania produktem. Opisane zostały również zależności występujące pomiędzy poszczególnymi kategoriami produktów a narzędziami promocyjnymi oraz skuteczność poszczególnych narzędzi. Założenia i sposób realizacji badania pozwoliły również na dokładne poznanie i scharakteryzowanie Shoppera tego kanału sprzedaży, tworząc holistyczny obraz jego potrzeb i oczekiwań.

Badanie „EuroShopper” zostało przeprowadzone przez firmę Euro RSCG 4D we współpracy z Instytutem Badań Marketingowych HumanGraph.

A to już wiesz?  Doskonała zabawa i promocja regionalnej żywności.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy