Wiadomości branżowe

Działania public relations podejmowane w trakcie strajku w KWK Budryk zdobywają prestiżową nagrodę Złotego Spinacza

Komunikacja kryzysowa prowadzona w trakcie ostatniego strajku w KWK Budryk nagrodzona. Złoty Spinacz, najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży public relations, za działania wspierające Jastrzębską Spółkę Węglową w

Komunikacja kryzysowa prowadzona w trakcie ostatniego strajku w KWK Budryk nagrodzona. Złoty Spinacz, najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży public relations, za działania wspierające Jastrzębską Spółkę Węglową w kluczowej fazie strajku otrzymała katowicka agencja Imago Public Relations. 

Złoty Spinacz dla Imago Public Relations został przyznany w kategorii „Komunikacja kryzysowa/antykryzysowa”. Celem działań podejmowanych przez Imago PR od 38. dnia protestu była ochrona reputacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej SA oraz doprowadzenie do jak najszybszego zakończenia sporu. Przedłużający się strajk mógł naruszyć stabilność ekonomiczną spółki oraz zniechęcić inwestorów giełdowych do nabycia akcji w ramach zapowiadanego upublicznienia akcji spółki. 

Działania agencji w głównej mierze skupiły się na wsparciu służb informacyjnych JSW SA w relacjach z mediami.

– Konieczne było zwiększenie ekspozycji stanowiska zarządu JSW SA w mediach – mówi Rafał Czechowski, partner zarządzający Imago PR. – Było to zadanie o tyle trudne, że spektakularne działanie związków zawodowych jest zawsze bardziej atrakcyjne dla mediów. Można powiedzieć, że Złotego Spinacza wydobyliśmy spod ziemi.

Przyznawane przez Związek Firm Public Relations (www.zfpr.pl) „Złote Spinacze” są najważniejszymi wyróżnieniami w polskiej branży PR. Konkurs ma otwarty charakter i kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. W tym roku odbyła się szósta edycja tego konkursu. 103 zgłoszone kampanie Public Relations konkurowały w dziewięciu kategoriach.

A to już wiesz?  Wirtualna Polska po raz kolejny wyróżniona w konkursie IAB Creative Showcase

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy