Agnieszka Romaszewska-Guzy, która niestrudzenie prowadzi kampanię na rzecz wolności i demokracji na Białorusi została nagrodzona prestiżowym tytułem Europejczyk Roku 2013 przyznawanym przez Reader?s Digest. Oficjalne wręczenie
15 października br. wystartowała nowa kampania marki Gripex pod hasłem ?Męska grypa?. Główną osią projektu jest Wielki Test Męskiej Grypy, który ruszył na stronie www.meskagrypa.pl. Cel kampanii to rekrutacja nowych konsumen
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową "Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie?. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telewizyjnym
W zakończonym właśnie wiosennym sezonie serial ?Pierwsza miłość? (ATM Grupa SA) oglądało średnio 2,4 mln widzów*. To o 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2011 roku. O 4 proc. serial zwiększył też udział w grup
Joanna Pruszyńska-Witkowska została członkiem Rady Ekspertów platformy dialogu i wymiany doświadczeń o najlepszych praktykach zarządzania, przywództwa, strategii i komunikacji dla liderów biznesu i administra
Międzynarodowa sieć Domino?s Pizza zmienia komunikację wizualną, dostosowując ją do wymagań polskiego konsumenta. Koncepcja nowego wyglądu pudełek na pizzę, ulotek, menu oraz strony www.entuzjascipizzy.pl opiera się na haśl
Na początku lipca br. na ekrany wejdzie kolejny odcinek serialu WiFi Express. Tym razem korzyści konta Direct prezentowane będą przez pryzmat narzędzia do porządkowania wydatków - Finansometru.W nowym odcinku WiFi E
Treści z papierowego wydania tygodnika WPROST są w październiku dostępne za darmo dla fanów tygodnika na Facebooku. To prezent dla czytelników z okazji 30. urodzin tygodnika. Akcja prowadzona jest we współpracy z Orange.Aplika
Warszawa, 18 lipca 2012 r. ? Po??czenie technologii HP i kreatywno?ci wytwórni DreamWorks po raz kolejny pozwoli?o stworzy? prawdziw? uczt? dla widzów - ?Madagaskar 3?. Film wchodzi 3 sierpnia na ekrany polskich kin, oczywi?cie tak
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat