Filmowe emocje, nieskończona przyjemność lodów Algida i wiele innych niespodzianek - to wszystko czekało na publiczność 27 września w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach, gdzie odbyła się finałowa gala podsumowująca
Amatorzy zdrowego odżywiania mają asa w rękawie! Jest nim fanpage Natalii Honoraty Witalnej, avatara konkursu żywieniowego Nestlé, który stał się skarbnicą eksperckich, praktycznych porad młodych żywieniowc&oacut
We wrześniu ubiegłego roku Divante nawiązało współpracę z INTERSPORT. Prezentujemy podsumowanie wybranych aspektów współpracy. Podejmując współpracę z Intersport Divante przejęło opiekę nad istniejącym sklepem intern
„Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies®” – to nowa kreatywna platforma, pod którą marka będzie prowadzić swoje działania w 2012 roku. Autorem koncepcji strategicznej dla jednego z największy
Czy kredyt rzeczywiście można dostać ?od ręki?? Czy każda instytucja niebankowa jest parabankiem? Eksperci Bankier.pl wcielili się w rolę młodego małżeństwa potrzebującego kredytu by sprawdzić, jak działają te instytucje
Kryteria ogłoszonego przez Murator konkursu były niełatwe do spełnienia i stanowiły nie lada wyzwanie dla uczestników. Przede wszystkim, projekt domu konkursowego miał być jednorodzinny, wolnostojący, o powierzchni do 150 m2,
Kolejna edycja plebiscytu „Złoty Bankier”, w którym wybierane są najlepsze produkty finansowe, ponownie zakończyła się triumfem największego banku wirtualnego. Trzeci raz z rzędu głosujący internauci przyzna
W grudniu marka Dr. Oetker w ramach programu ?Wspieramy Rodziny SOS? zorganizowała konkurs dla Dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Podopieczni Stowarzyszenia zostali zaproszeni do narysowania stron kalendarza firmowego.
Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła partnerstwo technologiczne z Muzeum Powstania Warszawskiego. W ramach rozpoczynającej się współpracy Samsung został partnerem wystawy ?O broni. Militaria ze zbiorów Muzeum Powstania W
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz