Agencja nano przygotowała koncept graficzny oraz materiały POS w promocji odkurzaczy Philips „Promocja wciągająca 23% VAT”.To kolejna realizacja nano dla Philips Polska. Agencja wygrała przetarg pomysłem kreaty
PKO Bank Polski poprawił pozycję w rankingu placówek bankowych, obejmującym pięć krajów Europy Środkowo-Wschodniej: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Bułgarię, aż o 15 miejsc w porównaniu do wcześniej
11 maja, na gali prowadzonej przez Michała Piróga, marka whomus? otrzyma Znak Jakości Viva! dla wegetarian i wegan, nadawany przez Fundację Viva!, wydawcę miesięcznika Vege. Symbolem V oznaczane są produkty i usługi skierowane
W Kredyt Banku trwa konkurs dla posiadaczy wszystkich kont osobistych ?Podwajamy Twoją pensję!?, w którym można wygrać jedną z 30 Ekstrapremii, czyli dodatkową pensję do 2 tys. zł.W konkursie może wziąć udział każdy nowy
Ministerstwo Zdrowia rozpocz??o wdra?anie programu edukacyjnego M45+. Kampania skierowana do m??czyzn powy?ej 45. roku ?ycia dotyczy profilaktyki nowotworów uk?adu moczowo–p?ciowego, (prostaty, nerki i p?cherza moczo
Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.Naczelny BBWP został nagrodzony za konsekwencję w pracy dziennikarskiej, umiejętność wsłuchi
W sieci sklepów Biedronka ruszyła akcja promocyjna ?Nastaw się na E i wygrywaj? przygotowana przez Marketing House dla PZ Cussons, producenta produktów marki E. Celem aktywności jest wsparcie sprzedaży oraz zapewnienie marce w
Po raz pierwszy w historii, w raporcie dotyczącym najlepszych i najbardziej wartościowych marek świata Interbrand, Samsung znalazł się w pierwszej dziesiątce najważniejszych globalnych brandów. 1 października firma consulting
Grudzień zawsze kojarzył się w firmie Rossmann z wyjątkowym, świątecznym okresem. Dla nas to magiczny czas, w który na stałe w nasze działania wpisały się dwie niepowtarzalne akcje społeczne. Pierwszą jest ?Kup misia?, nat
Warszawska agencja public relations zmieniła nazwę, co ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą Klientom wizerunkową wartość dodaną. Zmieniła si