Kredyt Bank zajął 4. miejsce w tegorocznej edycji rankingu ?Przyjazny Bank Newsweeka?, poprawiając swój wynik aż o 22 pkt. Ten awans redakcja tygodnika uznała za ?bodaj największą rewelację tej edycji rankingu?. W zestawieniu
Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz dołączają z początkiem lipca do zespołu tygodnika WPROST. Ich pierwsze publikacje pojawią się w numerze 28, który ukaże się 9 lipca. Obaj dziennikarze ostatnio byli związa
Rusza kolejna kampania fundacji Rak?n?Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat ?męską dupę? i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. W ramac
Podczas trwającego pięć dni Międzynarodowego Festiwalu Światła Skyway w Toruniu każdy będzie miał możliwość wzięcia udziału w projekcie z zakresu guerilla lighting — „Pozytywnej Partyzantce Świetlnej Energize
Dom Maklerski PKO Banku Polskiego awansował niemal we wszystkich kategoriach ?Rankingu Domów Maklerskich? miesięcznika Forbes. Cieszył się najwyższym zaufaniem, doceniono indywidualne podejście do klienta, jakość bezpośrednie
Od 27 grudnia w e-sklepie oraz salonach sprzedaży Orange trwa noworoczna wyprzedaż ofert abonamentowych, telefonów, netbooków, modemów i akcesoriów. W ofercie promocyjnej jest m. in. 13 telefonów, n
10-12 października br. odbędzie się pierwszy w historii Polsko-Amerykański Tydzień Gospodarczy w Nowym Jorku. Obejmie on cykl konferencji i debat stanowiących ramy dla pogłębiania współpracy amerykańskich i polskich partner�
Od 17 lutego można korzystać z promocji - Przenieś numer na kartę do Orange. Oprócz 120 zł premii za doładowania, w ciągu pierwszych 6 miesięcy, klienci mogą dostać także 600 dodatkowych minut na połączenia do wszys
Walentynkowe święto, choć zaczerpnięte z zachodu, od lat cieszy Polaków. Z tej okazji, podzielając sympatyczny nastrój Walentynek sklepy Auchan w całej Polsce przygotowały wiele niespodzianek i tematycznych ofert p
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit