media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

50 tysięcy PioSęków

Do wielu osób dotarła już pewnie wiosenna wiadomość o niezwykłej akcji sadzenia 50 tysięcy drzew. Chodzi o PioSęki, czyli drzewka przebojów sadzone przy wtórze grających i śpiewających  artystów. Amica jest

Do wielu osób dotarła już pewnie wiosenna wiadomość o niezwykłej akcji sadzenia 50 tysięcy drzew. Chodzi o PioSęki, czyli drzewka przebojów sadzone przy wtórze grających i śpiewających  artystów. Amica jest sponsorem tego wyjątkowego wydarzenia, które już urosło do odpowiedniej rangi, a można się spodziewać, że w bliższej i dalszej przyszłości wyda owoc obfity.

Od 7 maja każdy mógł nieodpłatnie zamówić 2 sadzonki drzew (buki, klony, jodły, dęby) i posadzić je w dowolnym miejscu. Może to było zrobić ze szlachetnych pobudek dla siebie, ale można było również potraktować jako prezent dla bliskiej osoby, nawet ze specjalną dedykacją odpowiadającą specjalnej okazji, umieszczoną na pamiątkowej tabliczce.

Tę oryginalną akcję wspierają znani artyści i dziennikarze związani z radiową Trójką, m.in. Małgorzata Ostrowska, Edyta Bartosiewicz, Urszula Dudziak, Artur Andrus, Kuba Badach, Stefan Friedmann, Zbigniew Hołdys, Wojciech Młynarski, Marek Niedźwiecki, Janusz Panasewicz, Jan Pietrzak, którzy zachęcają do sadzenia wyjątkowych drzewek.

Sadzone przez nich PioSęki mają swoje unikalne „imiona” pochodzące od tytułów utworów wykonywanych przez artystów. I tak np. pierwsze drzewko w towarzystwie przedszkolaków na warszawskim Ursynowie posadziła Anna Rusowicz, laureatka tegorocznych Fryderyków. Była to grusza drobnoowocowa „Ja i Ty” posadzona w Alei Piosenek, oczywiście przy dźwiękach właściwej piosenki.

Kolejne epizody tego niezwykłego wydarzenia z pogranicza kampanii społecznej, event marketingu, public relations i ekologii można zobaczyć na portalu YouTube. Sęk w tym, aby każdy posadził własne drzewo i by z tego gestu wyrosło coś pożytecznego. Przy tej okazji Amica po raz kolejny zwraca uwagę na ekologię i jej wieloletnią, niemal „dębową” perspektywę. Podkreśla swoje – nomen omen – zakorzenienie w naturze i korzyści, jakie płyną z symbiozy człowieka z przyrodą.

Zobacz film

 

 

A to już wiesz?  Marketing House i PZ Cussons z okazji jubileuszu marki E

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy