PKO Bank Polski został laureatem nagrody Kapituły VII Kongresu Gospodarki Elektronicznej w kategorii Projekt Roku.Członkowie Kapituły nagrodzili projekt Szkolnych Kas Oszczędności PKO Banku Polskiego, ponieważ ich zdaniem przy
TUnŻ WARTA została zwycięzcą plebiscytu „Srebrny Parasol” w kategorii Ubezpieczenia na Życie. W rankingu poddano analizie 5 lat działalności polskich spółek ubezpieczeniowych pod kątem osiąganych wynik&oacu
Kilka tysięcy świeżych i pachnących Rogali świętomarcińskich dostępnych dla wszystkich użytkowników w sieci? Właśnie ruszyła druga edycja akcji alleRogal, dzięki której miłośnicy półfrancuskiego ciasta z bakaliami i
Zmian właścicielskich w przyszłym roku powinny się spodziewać PKO BP, PZU, PGE i Energa. Pod koniec roku zapewne staniemy przed pytaniem, jaka będzie przyszłość Ministerstwa Skarbu Państwa. Na razie jednak spółki Skarbu Pa�
Reklama w formie przyciągającego uwagę materiału wideo prezentującego produkt lub ambasadora marki – to InPerson, czyli nowy format reklamowy Gazeta.pl.InPerson, wyświetlany na stronie internetowej jako wierzchnia warstwa,
W czerwcu na polskim rynku zaczęła działać nowa agencja specjalizująca się w działaniach e-PR oraz realizacji projektów z obszaru employer branding. Łącząc doświadczenia zdobyte na rynku HR, nowych technologii i medi&
Firma ATLAS wprowadza kartę przedpłaconą w programie lojalnościowym. KARTA umożliwi fachowcom nieograniczone możliwości wykorzystania zgromadzonych punktów w PROGAMIE FACHOWIEC. Dzięki karcie użytkownicy mogą wymieniać zg
Firma zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w najszerszym badaniu reputacji marek w Polsce. Na gali w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie Energa, wspólnie z sześcioma innymi polskimi markami, otrzymała certyfik
Nivea, Avon, Garnier, Colgate, Sensodyne – oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2012, Polacy ufają najbardziej w kontekście dbania o zdrowie i urodę. Ulubioną drogerią Polaków jest Ro
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit