PZU uruchomił kampanię „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. Działania zaplanowano na dni odbywających się w Polsce meczów piłkarskich mistrzostw Europy – 4 dni meczowe w Warszawie
Euro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie odpowiadać za budowanie strategii marki Centrów Handlowych Auchan. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie pro
Kryteria ogłoszonego przez Murator konkursu były niełatwe do spełnienia i stanowiły nie lada wyzwanie dla uczestników. Przede wszystkim, projekt domu konkursowego miał być jednorodzinny, wolnostojący, o powierzchni do 150 m2,
AdTotal z kolejnym, wysokiej klasy rozwiązaniem w swojej ofercie. Sieć reklamowa Wirtualnej Polski przygotowała i zrealizowała (emisja na stronie głównej WP.PL i w serwisie kobieta.wp.pl) kampanię dedykowaną wyłącznie na iPad
Już po raz trzeci Rossmann zdecydował się na wydanie wewnętrznego kalendarza, w którym na zdjęciach pozują pracownice firmy. Dwanaście pań prezentuje się na fotografiach niczym profesjonalne modelki. Zaprezentowane styl
Znowu będzie jak zawsze: my z nimi o wszystko. My – Polacy, oni – Rosjanie. Nie łudźmy się, że tym razem jest nas więcej. Za sborną stoi armia kibiców. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – wszystko o
Czytelnicy tygodnika Time już wybrali. Według nich Człowiekiem Roku 2012 został? Kim Dzong Un, od grudnia 2011 de facto przywódca Korei Północnej. Decyzją redakcji Człowiekiem Roku 2012 został jednakBarack Obama. Do wybo
XVIII Przystanek Woodstock dobiegł końca. Woodstockowicze podczas trzech festiwalowych dni bardzo chętnie odwiedzali strefę głównego sponsora festiwalu, marki Carlsberg, gdzie mogli wziąć udział w aktywnościach muzyczny
Jury konkursu ?Złote Spinacze? przyznało 10 nominacji 7 kampaniom PR, opracowanym przez spółki należące do MSLGROUP Poland. O tym, czy zostaną one nagrodzone przekonamy się już listopadzie.Wśród projektów, które zwrócił
Amica szykowała się na Euro 2012 już od dawna i prawdę mówiąc, od dawna była gotowa. Bo jeśli chodzi o gotowanie, jest gotowa każdego dnia. Specjalnie na czas Euro zaś na Facebooku uruchomiła nową aplikację. Nie tylk