W związku z nieprawdziwymi i nieścisłymi informacjami zawartymi w materiale „Pewne jak w Banku” wyemitowanym 20 i 27 grudnia 2011 roku oraz 3 stycznia 2012 roku w „Magazynie Ekspresu Reporterów”, PKO B
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
Rusza konkurs dla przedstawicieli mediów, będący częścią kampanii społecznej ?Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!?. Do udziału w konkursie zapraszamy dziennikarzy prasowych, radiowych i telewizyjnych. Konkurs objęty jest
Produktem radia jest … słuchacz. Dlatego to, co idzie w eter wymaga utrzymania wysokiej jakości zarówno podczas produkcji jak i w trakcie samej emisji. Jak łączą się dziś nowe technologie z tradycjami rozgłośni r
Nowy raport o turystyce opublikowany przez Rzeczpospolitą podkreśla dobre perspektywy dla grupy Ecco Holiday. Co ciekawe, analiza korzysta z modelu nie stosowanego przez agencje ratingowe.Ekspert Rzeczpospolitej, Andrzej Betlej
W trakcie trzech meczów polskiej reprezentacji, społeczności skupione wokół sponsorów wydarzenia zwiększyły swój zasięg na Facebooku średnio o 3,4%. Największy skok popularności przypadł w udziale
Planujesz urlop w ciekawym miejscu, doskonałym towarzystwie, niekonwencjonalnej formie? A może wszystkie te rzeczy naraz? Zatem będzie Ci potrzebna duża ilość miejsca na zdjęcia i filmy, które pozwolą później prz
Grupa PZU zdobyła główną nagrodę w VI edycji konkursu ?Liderzy Filantropii?, w kategorii firm, które przekazały najwięcej pieniędzy na cele społeczne. Statuetkę odebrał Andrzej Klesyk prezes PZU SA, podczas gali finałowej,
W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem ?Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie?. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i sk�
?Aby wypromować niszowy biznes stwórz prostą usługę, sprawdź co decyduje o jej unikalności (wyjątkowości) i kto jej potrzebuje?. Otóż okazuje się, że reguła ta właśnie w kontekście niszowości nie sprawdza się wcale