Złote Paragony 2012 ? Nagrody Kupców Polskich rozdane! Główną nagrodę w kategorii Fixów zdobył Fix Knorr Chrupiące placki ziemniaczane, a Knorr Gorący Kubek Barszcz Czerwony otrzymał wyróżnienie w kategorii Dań gotowych
Firma Panasonic uruchomiła program Panasonic CLUB, który gwarantuje najwyższe standardy obsługi posprzedażowej i unikalne korzyści osobom, które zakupią telewizor Panasonic LED lub plazmę Panasonic z oferty na rok 2012. Za ca�
Pierwsza w Polsce smartfonowa redakcja, relacje ze wszystkich meczów Euro 2012 w aplikacji „Z czuba i na żywo”, serwis internetowy live Sport.pl/Euro, a do tego audycje radiowe, specjalny magazyn, dodatki i cykle re
Justyna Szafraniec, szef public relations w Proama, otrzymała Lwa PR Biznesu 2012. ?Lwy PR? to doroczny konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Po
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadziło nowy model rozliczeń reklam In-Stream Video typu pre-roll, pozwalający klientom na płacenie wyłącznie za w pełni obejrzane, niepominięte przez użytkownika spoty reklamowe. Do tej po
Dariusz ?Tiger? Michalczewski niezmiennie pozostaje w wyśmienitej formie. Utytułowany pięściarz i skuteczny biznesmen we współpracy z ekspertami firmy BioDermic Polska z impetem wkracza na polski rynek kosmetyków. Czy ta akcja z
Na Gdynia Design Days 2012, które trwają od 7 do 15 lipca, zostanie zaprezentowany jeden z największych obiektów wzorniczych. Mobilna Sala Ekspozycyjno - Szkoleniowa firmy Sanitec KOŁO ma szerokość 5,5, wysokość 3,
Uczestnicy Heineken Open?er Festival, najpopularniejszego letniego wydarzenia muzycznego, odbywającego się nad polskim morzem, w tym roku będą mieli możliwość wyprać swoje ubrania w strefie Samsung Eco Bubble Zone. Odwiedzają
Rusza konkurs dla przedstawicieli mediów, będący częścią kampanii społecznej ?Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!?. Do udziału w konkursie zapraszamy dziennikarzy prasowych, radiowych i telewizyjnych. Konkurs objęty jest
6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy