Proama ? nowy ubezpieczyciel na polskim rynku - w ciągu czterech miesięcy działalności sprzedała już 50 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych. Średnio co minutę sprzedawana jest kolejna polisa.Proama oficjalnie rozpoczęła dział
W dniu dzisiejszym, tj. 20 grudnia, Wind Mobile rozpoczyna realizację świątecznej kampanii w ramach Open Ringback (holodzwonek.pl).Do współpracy spółka zaangażowała popularne stacje telewizyjne: ESKA TV, 4Fun TV, Polo TV i
Po długim letnim lenistwie czas na aktywne weekendowe wycieczki! Warto wykorzystać piękne jesienne słońce na zwiedzanie i poznawanie tajemnic wyjątkowych europejskich miast. Jednym z nich jest austriacki Salzburg. Czekają urocza
Euro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie odpowiadać za budowanie strategii marki Centrów Handlowych Auchan. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie pro
Ernst & Young zaprasza studentów kierunków ekonomicznych, finansowych i prawniczych do udziału w konkursach EYe on Tax i EY Financial Challenger. W poprzednim roku akademickim w obu konkursach wzięło udział ponad 1300 zespoł
Agencja Ciszewski MSL jest odpowiedzialna za koordynację kampanii komunikacyjnej dedykowanej, powstającemu nieopodal Warszawy, hotelowi BoniFaCio SPA & Sport Resort. Za obsługę projektu odpowiada dział Turystyki i Transportu a
Warszawa, 18 lipca 2012 r. ? Po??czenie technologii HP i kreatywno?ci wytwórni DreamWorks po raz kolejny pozwoli?o stworzy? prawdziw? uczt? dla widzów - ?Madagaskar 3?. Film wchodzi 3 sierpnia na ekrany polskich kin, oczywi?cie tak
Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych
Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nag
Kredyt Bank zajął 3. miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta w Kredyt Banku oceniono wysoko – bank zdobył 76,2% możliwych punkt