Neuron Agencja Public Relations wznowiła współpracę z British Council. Agencja będzie odpowiadać za komunikację nowego testu z języka angielskiego Aptis, który pozwala precyzyjnie, szybko i tanio zweryfikować komp
Reklama typu in-text jest obecna na polskim rynku już od kilku lat. System Rewords powstał na początku bieżącego roku i jest aktualnie najbardziej zaawansowaną technologicznie platformą tego typu w polskim Internecie. Nato
Agencja Ciszewski MSL jest odpowiedzialna za koordynację kampanii komunikacyjnej dedykowanej, powstającemu nieopodal Warszawy, hotelowi BoniFaCio SPA & Sport Resort. Za obsługę projektu odpowiada dział Turystyki i Transportu a
Firma Samsung została partnerem załogi rajdowej Tomasz Gryc i Michał Kuśnierz, która już 15 września wystartuje w największej międzynarodowej imprezie motoryzacyjnej w Polsce - VERVA Street Racing 2012. Zespół Gryc-Racing b�
Pod nazwą ?TOP lista najciekawszych historii utraty danych? ruszyła dziś ogólnopolska akcja Antyradia i firmy Kroll Ontrack, podczas której Polacy wskażą najdziwniejsze przypadki utraty danych zapisanych na ich komputerach, tabl
AdTotal z kolejnym, wysokiej klasy rozwiązaniem w swojej ofercie. Sieć reklamowa Wirtualnej Polski przygotowała i zrealizowała (emisja na stronie głównej WP.PL i w serwisie kobieta.wp.pl) kampanię dedykowaną wyłącznie na iPad
KGHM Zagłębie Lubin jest najstabilniejszym finansowo klubem w Polsce, ale największe przychody generuje Legia. Klub ze stolicy jest też najbardziej medialny w kraju i to on wygrał biznesowy ranking polskich klubów opublikowany w
Treści z papierowego wydania tygodnika WPROST są w październiku dostępne za darmo dla fanów tygodnika na Facebooku. To prezent dla czytelników z okazji 30. urodzin tygodnika. Akcja prowadzona jest we współpracy z Orange.Aplika
W serwisie Allegro jak i w całej branży e-commerce gorący przedświąteczny szał zakupów trwa w najlepsze. W grudniu wciągu każdej minuty wystawianych jest średnio 600 ofert. Już w najbliższą niedzielę, zakupowe szaleństwo
Spółka Euro RSCG 4D przeprowadziła kolejną edycję badania „EuroShopper”, którego celem była m.in. analiza materiałów i mechanizmów promocyjnych oddziałujących na konsumenta na jego ście�