7 maja br. ruszyła nowa kampania komunikacyjna Orange dla Firm pod hasłem „własna firma to nie bajka”. Obejmuje ona m.in. dwa spoty telewizyjne: pierwszy promujący internet stacjonarny DSL z bezpłatnym e-sklepem, drugi
Dział Turystyka i Transport agencji Ciszewski MSL rozpoczął współpracę z firmą KAYAK, która w sierpniu tego roku uruchomiła polską wersję swojego serwisu. KAYAK to wiodąca wyszukiwarka turystyczna, dzięki której można po
Serwis Wprost.pl ma nowy layout. Serwis zyskał na czytelności i przejrzystości, nowa szata służy również podkreśleniu opiniotwórczego charakteru serwisu. To pierwszy etap zmian w serwisie Wprost.pl. Kolejne zmiany
1987 ? rok założenia firmyNadchodzące konkursy i promocje w ramach obchodów rocznicy17 października, Warszawa ? Kingston Technology Europe Ltd spółka należąca do Kingston Technology Company niezależnego światowego lidera
Mistrzostwa Euro 2012 to bez wątpienia wzmożony ruch dla branży gastronomicznej. Fani piłki nożnej, z wypiekami na twarzy oglądali w restauracjach, pubach i barach, a także na ekranach swoich telewizorów, zmagania polskie
Allegro wraz z Fundacj? Allegro All For Planet kolejny raz spróbuje wpisa? si? do Ksi?gi Guinnessa. Tym razem jako pierwsza polska firma, podejmie prób? bicia Rekordu Guinnessa na Facebooku. Dzia?ania za po?rednictwem Fac
Firma Virtualo ? dystrybutor treści cyfrowych wdrożyła nowe rozwiązanie technologiczne umożliwiające szerokie zastosowanie kodów na ebooki w działaniach sprzedażowych i promocyjnych, z którego korzysta już: Empik Salony, e
Minęło pierwsze 4 miesiące współpracy Divante i Sendingo z producentem męskich koszul Willsoor. Zakres naszych działań obejmuje eMail marketingu oraz system rekomendacji behawioralnych Quartic. Celem kooperacji był wzros
W dniu dzisiejszym, tj. 20 grudnia, Wind Mobile rozpoczyna realizację świątecznej kampanii w ramach Open Ringback (holodzwonek.pl).Do współpracy spółka zaangażowała popularne stacje telewizyjne: ESKA TV, 4Fun TV, Polo TV i
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit