Ogłoszono zdobywców tytułu Superbrand Polska 2013, przyznawanego najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. ATLAS już po raz 7 znalazł się w grupie najwyżej ocenionych brandów.W tym roku o tytuł rywalizowały 1863 marki pod
W jesiennej ramówce TVN pojawił się widowiskowy i znany na całym świecie program MasterChef. Wyłoni on najbardziej utalentowanych kucharzy w naszym kraju. Uczestnicy będą rywalizować o tytuł Mistrza Kuchni i atrakcyjne nagrod
25 października w hotelu Marriot w Warszawie odbyła się piąta edycja konferencji ?Biurowce w Polsce? organizowanej przez nowyadres.pl. Jednym z partnerów konferencji była firma Torus, będąca deweloperem Alchemii.Konferencja Bi
Od 2 listopada br., przy zakupie wybranego ekspresu Nespresso, otrzymamy voucher do wymiany na kawę lub akcesoria.Czy da się przygotować za każdym razem idealną filiżankę kawy? Z nowym ekspresem Nespresso U z pewnością tak!
Kilka tysięcy świeżych i pachnących Rogali świętomarcińskich dostępnych dla wszystkich użytkowników w sieci? Właśnie ruszyła druga edycja akcji alleRogal, dzięki której miłośnicy półfrancuskiego ciasta z bakaliami i
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna ?MacGyver i nowy Citan?. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybrać
Bezpłatny rachunek internetowy eKonto po raz kolejny pojawia się na popularnym portalu zakupów grupowych, Gruper.pl. Tym razem osoby, które zdecydują się na zakup kuponu, otrzymają od banku premię w wysokości 100 zł oraz bezp
Domino’s Pizza podpisała umowę na stałą obsługę z Grupą WALK. Umowa obejmuje działania w ramach komunikacji 360 stopni, a za ich realizację odpowiadają WALK Creative oraz WALK Social Media. W ramach współpracy,
Okradane są stacje paliw, ciężarówki, maszyny budowlane i rolnicze, lokomotywy i samochody osobowe. Złodzieje to robotnicy, kierowcy autobusów, żołnierze, strażacy, a nawet uczniowie. Sami tylko kierowcy TIR–
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: ?Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.? - Pomysł kampanii zbudowany jest na