Skip to content
poniedziałek, 6 października, 2025
Latest:
  • W Polsce zdecydowanie więcej ofert pracy dla juniorów w IT. W Ukrainie najbardziej pożądani specjaliści od Frontendu oraz Testerzy.
  • Ponad 8 proc. ogłoszeń o pracę w obszarze gamingu ma w wymaganiach znajomość JavaScript oraz TypeScript. Specjaliści znający te języki zarobią nawet 26 tys. złotych miesięcznie
  • 39% firm dba o swoich pracowników. Jednak najczęściej nie tak, jak powinny
  • Wraca Akademia OPI PIB
  • Księgowe perypetie, czyli jak Polski Ład namieszał
3 sposoby na majówkę w domu – ogródek działkowy, ogród, a nawet balkon i taras

redagowanie i reagowanie

Aktualności i wiadomości prasowe: && media & słowo & video & muzyka &&

  • redagowanie.pl
  • Aktualności
  • media & marketing
  • Porady
  • Praca i kariera
  • Przepisy
  • Poradnik
  • Redagowanie
  • Wiadomości branżowe

majówka rainbow

3 sposoby na majówkę w domu – ogródek działkowy, ogród, a nawet balkon i taras Majówka Pomysły

3 sposoby na majówkę w domu – ogródek działkowy, ogród, a nawet balkon i taras

25 kwietnia 202127 kwietnia 2021 redagowanie.pl
  • Tygodnik Do Rzeczy. Numer drugi. Zderzenie cywilizacji
  • Zachowania i preferencje wyborcze Polaków w styczniu 2015
  • WARTA sponsorem koncertu Jose Carrerasa
  • Niemal 40 procent firm sprawdza przyszłych pracowników na portalach społecznościowych i planuje zwiększyć budżety na social media
  • Eskadra PUBLICA zdobywa Wawel
Ciekawe artykuły

Artegence uruchamia dział social media – Social Bar

Agencja interaktywna Artegence uruchomiła dział Social Bar, który będzie zajmował się projektami realizowanymi w mediach społecznościowych. Firma prowadziła już kampanie społecznościowe m.in. dla: AXN Polska, Dominos

Toolbox Creative Communications dla Stowarzyszenia Przyjaciele Świata

Stowarzyszenie Przyjaciele Świata nawiązało długofalową współpracę z agencją Toolbox Creative Communications w zakresie usług PR. W myśl założeń Stowarzyszenia, Agencja podjęła się powierzonych zadań pro bono.Stowarz

Herbatarozgrzewa.pl czyli akcja TEEKANNE przeciw przymrozkom

Trwa wielka ogólnopolska akcja TEEKANNE przeciw przymrozkom pod hasłem herbatarozgrzewa.pl ! Firmowe hostessy rozgrzewają kierowców aromatycznymi herbatami NERO i EARL GREY  aż w 5 miastach: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocła

Internauci wybrali: mBank po raz trzeci Złotym Bankiem

Kolejna edycja plebiscytu „Złoty Bankier”, w którym wybierane są najlepsze produkty finansowe, ponownie zakończyła się triumfem największego banku wirtualnego. Trzeci raz z rzędu głosujący internauci przyzna

Telewizja Osobista w reklamie Telesklep NETIA

8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Telesklep NETIA? - promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, k

Wygraj wakacyjną przygodę w Finlandii jako VIP na rajdzie WRC

Na platformie http://castrolpredictor.onet.pl/ trwa konkurs dla fanów sportów motorowych. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań oraz napisać, kto zasługuje na miano najlepszego kierowcy świata. W konkursie może wziąć udział

?Co Ci serce dyktuje?, czyli nowa kampania reklamowa Netii

Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat

DTZ: Nowy pracownik Działu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej

Na początku stycznia bieżącego roku do firmy DTZ Polska dołączyła Ada Taraszewska obejmując stanowisko Specjalisty ds. Marketingu i PR.Ada Taraszewska odpowiadać będzie za realizację strategii firmy w obszarze komunikacji or

Nagroda dla Rainbow Tours – Brązowe Effie

W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją rek

Aby żyć, czasem wystarczy się schylić

Rusza kolejna kampania fundacji Rak?n?Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat ?męską dupę? i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. W ramac




Październik 2025
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Wrz    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
sniadanie na insta, мама с дочкой частное фото, napój black vod, przedszkolankowo - dzień kobiet w przedszkolu, certyfikat pkjpa i równowane, gintrowska katarzyna, Jobs for BCA at EISA trading inc, beby delivary open dr hesty vedeo, Robert sokołowski ubezpieczenia, stereotypy osób niepełnosprawnych
https://www redagowanie pl/b/b-eychler-wielkanocny-mazurek-tekst/, мама с дочкой частное фото, мамы с коляской раком под юбкой, wielkanoc scenariusz przedszkole, przedszkolankowo - dzień kobiet w przedszkolu, menad, certyfikat pkjpa i równowane, erosport stream na żywo, stereotypy osób niepełnosprawnych, Jobs for BCA at EISA trading inc
Tagi
dladziafirmyjakjakojestKsiążkaktLIFESTYLEMedianieorazplrokuspostaktymWPROSTwspza
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.