Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadziło nowy model rozliczeń reklam In-Stream Video typu pre-roll, pozwalający klientom na płacenie wyłącznie za w pełni obejrzane, niepominięte przez użytkownika spoty reklamowe. Do tej po
Największa polska sieć serwisów wymiany i napraw szyb samochodowych NordGlass ruszyła z kolejną odsłoną wakacyjnej kampanii reklamowej. Jej druga część będzie głównie prowadzona w RMF FM oraz przez wybrane stac
Dwanaście projektów lub organizacji społecznych będzie w ciągu roku wspieranych i promowanych przez nowopowołaną Fundację Tygodnika WPROST. Fundatorami są Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost”, wydawca tygodn
Z inicjatywy należącej do firmy Nestlé marki NESCAFE 3w1 oraz NK.pl, jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, powstał ranking uczelni w Polsce. W 2012 roku, już po raz trzeci z rzędu oceniono uczel
Setki tysięcy ludzi w strefach kibica, a i tak się nie mieszczą. Reszta zaciska pięści przed telewizorami. Takiego szaleństwa nie było nawet w czasach szczytowej małyszomanii. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – EUROm
Od 2 listopada br., przy zakupie wybranego ekspresu Nespresso, otrzymamy voucher do wymiany na kawę lub akcesoria.Czy da się przygotować za każdym razem idealną filiżankę kawy? Z nowym ekspresem Nespresso U z pewnością tak!
Działy doradcze Publicis/MSLGROUP zostały sklasyfikowane na 3. miejscu światowego rankingu Mergermarket's 2012 M&A wśród doradców z dziedziny PR. Zajęcie tak wysokiego miejsca podkreśla globalne możliwości Publicis/MSLGRO
Startuje kampania reklamowa lodówek Grand obejmująca takie kanały komunikacyjne jak: ATL, BTL, online, ambient oraz PR.„Jak zmieścić słonia w lodówce?” – to główne hasło rozpoczynającej s
?W ciemności? Agnieszki Holland wygląda na pewniaka. Film był nominowany do Oscara, a na 37. FPFF w Gdyni otrzymał Złote Lwy, zgarnął też nagrodę za reżyserię oraz najlepszą rolę męską i kobiecą. Ale konkurencja nie bę
Agencja Havas Worldwide Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Książęce należącą do Kompanii Piwowarskiej. Agencji powierzono opracowanie strategii, a także kreację i realizację działań ATL. W ramach współpracy Havas