Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat
Drugi raz z rzędu brodzik firmy KOŁO zdobywa pierwsze miejsce w rankingu „Dobry Produkt” dwumiesięcznika „Łazienka”. Aż trzy produkty firmy KOŁO znalazły się z finałowej dziesiątce rankingu &bdquo
W środę, 17 października, w łódzkim Domku Ogrodnika oficjalnie zainaugurowano wystawę prac studentów Akademii Sztuk Pięknych realizowanych dla przemysłu w ramach programu Wzornictwo Plus Przemysł. Strategicznym partnerem prog
W ramach niecodziennej kampanii „Kocham Polsk? za” prowadzonej przez firm? Samsung, Polacy pokazali, ?e powodów by kocha? swój kraj mamy setki tysi?cy. By?o warto, tym bardziej, ?e ka?dy jeden wpis na dedykowa
W kwietniu Borussia Dortmund ostatecznie zapewniła sobie koronę Bundesligi, grzebiąc szansę Bayernu Monachium na ósmy z rzędu mistrzowski tytuł. Sukces drużyny to w dużej mierze zasługa polskich zawodników. Najle
?Nie trzymaj wszystkich jajek w jednym koszyku? to jedna z kluczowych zasad inwestowania. Równie nierozsądne jak lokowanie wszystkich pieniędzy w jednej inwestycji jest opieranie internetowej obecności przedsiębiorstwa na jednym �
Po raz pierwszy od kilku miesięcy ceny w sklepach nie wzrosły. Co więcej, w ciągu ostatnich trzech miesięcy za zakupy zapłaciliśmy mniej o 3,03 zł ? wynika z analizy Redakcji Finansowej WP.PL. Pod lupę wzięto popularne produk
W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją rek
Firma ATLAS wprowadza kartę przedpłaconą w programie lojalnościowym. KARTA umożliwi fachowcom nieograniczone możliwości wykorzystania zgromadzonych punktów w PROGAMIE FACHOWIEC. Dzięki karcie użytkownicy mogą wymieniać zg
ZyXEL, producent rozwiązań sieciowych, organizuje nową piłkarską promocję na routery dla użytkowników domowych. Każdy, kto nabędzie dwa routery NBG-416N, otrzyma w prezencie piłkę futbolową. Promocja obowiązuje u wszystki