Magellan, lider rynku usług finansowych sektora medycznego, dokonał kompleksowego odświeżenia wizerunku spółek działających w ramach struktury Grupy. Nowa komunikacja marki Magellan opiera się na pozytywnych emocjach związany
Z okazji swoich trzydziestych urodzin tygodnik WPROST przygotował dla swoich czytelników specjalne oferty prenumeraty z prezentami. Osoby, które zamówią roczną prenumeratę tygodnika, otrzymują w prezencie ekskluzywny zegarek
Dzięki EURO 2012 nareszcie i nieodwołalnie podniosła się ta żelazna kurtyna, która podzieliła Europę – mówi „Bloomberg Businessweek Polska” Lech Wałęsa. I ma rację. Swoje ostatnie pięć
Nowoczesna oferta rachunków osobistych, odświeżone logo i system identyfikacji wizualnej, odmłodzona struktura klientów, a wszystko to wsparte kampanią z udziałem Szymona Majewskiego. 2011 rok dla PKO Banku Polskiego
W dniu 10 grudnia 2012 do Wind Mobile wpłynęła podpisana umowa o współpracy w ramach Open Ringback zawarta z Wydawnictwem Bauer.Wydawnictwo Bauer jest liderem polskiego rynku czasopism. Do portfolio nowego partnera Wind Mobile na
Eskadra PUBLICA wygrała przetarg na działania PR dla Expandera – czołowego gracza branży doradztwa finansowego w Polsce. Firmy współpracowały już w latach 2008-2009 w zakresie biznesowo-finansowego media relations.
Havas PR Warsaw podjęła współpracę partnerską z ośrodkiem analitycznym THINKTANK. W ramach współpracy agencja wesprze realizowany przez THINKTANK i MALEMEN ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE. Do zadań Havas PR Warsaw, jako p
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Od połowy października Sage oferuje przedsiębiorcom wyjątkowo atrakcyjną promocję. Jej celem jest ubezpieczenie firm przed nieprzewidzianymi kosztami, związanymi z koniecznością dostosowania oprogramowania do zmian w ustawie V
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów ?Godłem Jakości Obsługi?. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liście