Cenami potraw, opiniami o lokalu, a może wielkością porcji? Odpowiedzi na te pytania przedstawiają wyniki najnowszego sondażu miesięcznika Reader?s Digest.Jedzenie w restauracjach staje się w Polsce coraz popularniejsze. Polac
„Jak mnie słychać koledzy?” – „Jak ojca Rydzyka w Toruniu”. Takie i inne dialogi można usłyszeć w CB radio. Kierowcy ciężarówek mają swój własny język, nie zawsze zrozumiały dla po
Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d
Carlsberg jako oficjalny sponsor festiwalu Przystanek Woodstock 2012 rozpoczął kampanię reklamową, przygotowaną z okazji tego wielkiego muzycznego wydarzenia. W spocie telewizyjnym z udziałem Jurka Owsiaka oraz gitarzysty Michał
Od 3 października Bank BGŻ oferuje studentom konto ePlan z wieloma atrakcyjnymi promocjami. Do zdobycia atrakcyjne stypendium o wartości 3500 zł oraz bilety do kina. Dodatkowo, rodzice studenta mają możliwość wzięcia pożyczki
Rozpoczęła się emisja trzeciego spotu wspierającego kampanię piwa Książęce. Po prezentacji dwóch odmian: Czerwonego Lagera i Złotego Pszenicznego kolejna kampania przybliża zalety piwa Książęce Ciemne Łagodne. Wszystkie
To było największe wydarzenie roku w branży reklamowej. Redakcja magazynu „Media & Marketing Polska” rozdała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek oraz marketerów. Badanie organizowane
ING Bank Śląski rozpoczął 3 września br. kampanię reklamową pożyczki gotówkowej dla przedsiębiorców. Akcja jest częścią kampanii marketingowej promującej pożyczki dla klientów indywidualnych ?Pakiet 5000".Pożyczka dl
Firma Panasonic uruchomiła program Panasonic CLUB, który gwarantuje najwyższe standardy obsługi posprzedażowej i unikalne korzyści osobom, które zakupią telewizor Panasonic LED lub plazmę Panasonic z oferty na rok 2012. Za ca�
Bank Pekao wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się UEFA EURO 2012. Jako Narodowy Sponsor i Oficjalny Bank Turnieju, Pekao przygotował dla wszystkich grup klientów szeroką gamę produktów i wydarzeń