Zbliżające się święta Bożego Narodzenia to czas niezliczonych życzeń, składanych za pośrednictwem telefonu komórkowego bliższym i dalszym znajomym oraz rodzinie. Właśnie z myślą o ?dobrze życzących? epay Polska wra
Od 2 listopada br., przy zakupie wybranego ekspresu Nespresso, otrzymamy voucher do wymiany na kawę lub akcesoria.Czy da się przygotować za każdym razem idealną filiżankę kawy? Z nowym ekspresem Nespresso U z pewnością tak!
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wspierające Fundację ?Dziecięca Fantazja? dopilnowały, by zerwać z konwencją dotychczasowych reklam społecznych pokazujących choroby i cierpienie. Postawiły na radość i przeżywanie szczęśc
Fundacja Rak?n?Roll wspólnie z marką Scotch-Brite? rozpoczęła niestandardową akcję edukacyjną zachęcającą do samobadania piersi ? ?Wyrolluj raka?. Na specjalnie wyprodukowanych rolkach Scotch-Brite? firmy 3M znajdują się
Bezpiecznie na wakacjach już od 3,5 zł dziennie ? taką propozycję dla Polaków na wakacjach przygotowała Ergo Hestia. Promując bezpieczne wakacje, sopocki ubezpieczyciel przygotował dwa warianty popularnego pakietu Hestia Podró
W zakończonym właśnie wiosennym sezonie serial ?Pierwsza miłość? (ATM Grupa SA) oglądało średnio 2,4 mln widzów*. To o 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2011 roku. O 4 proc. serial zwiększył też udział w grup
TVN Uwaga podał na swoich stronach internetowych nieprawdziwe informacje o wykupie udziałów w FRL Capital Limited przez Amber Gold. Zarząd spółki zaprzecza przedstawionym informacjom oraz będzie się domagał publicz
Dajmy się ponieść szaleństwu! Dajmy się ponieść emocjom! Szyjmy biało-czerwoną flagę – apeluje w nagraniu dla WPROST Tomasz Zimoch.Z inicjatywą szycia biało czerwonej flagi, która wypełni sektor polskich kibi
Fiat 500, trzy skutery Vespa, 200 zegarków – to nagrody w konkursie pod hasłem „Wygraj Fiata na koniec lata” dostępnym na portalu doradczym Rossnet.pl. Fundatorem nagród jest firma Henkel.Należący d
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic