Firma Rossmann otrzymała następne nagrody. Tym razem dwie podczas tej samej gali. W ręce lidera rynku chemiczno-kosmetycznego trafiły Złote i Kryształowe Godła przyznawane na Gali European Trusted Brands 2012. Rossmann zwycięż
Mobilna wersja polskiego portalu społecznościowego NK.pl wprowadziła nową funkcjonalność dla reklamodawców: targetowanie demograficzne. Jest to pierwsza tego typu usługa dostępna w telefonach komórkowych na polskim rynku. Jej
Podczas ogólnopolskiego Kongresu Dyrektorów Marketingu w Sopocie firma Wind Mobile zaprezentowała innowacyjne medium reklamowe – reklaMÓWKĘ. Nowe medium wykorzystuje mechanizm rekomendacji i umożliwia dota
System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti
Trwa akcja reklamowa nowego produktu, Rexony Linen Dry, dezodorantu wykorzystującego przełomową technologię MotionSense™. Produkt – antyprespirant – powstał z myślą o aktywnych, młodych kobietach. Kampania pro
Czwarta edycja ?Świeć Się z ENERGĄ?, plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne miast wkracza w decydującą fazę etapu wojewódzkiego! W swoich regionach w świątecznej zabawie prowadzi m.in. Szczecin, Rzeszów, Warsz
Już ponad milion fanów na Facebooku lubi operatora telefonii komórkowej Plus. Z tej okazji agencja faceADDICTED stworzyła wirtualną imprezę, w której głównymi bohaterami są internauci! Personalizowana aplikacja łączy świ
Rynekinfrastruktury.pl i rynek-kolejowy.pl to nowe serwisy w ofercie EnterAd. Współpraca z nimi wzmocniła ofertę EnterAd obejmującą pakiet tematyczny „Logistyka”.Oba serwisy są własnością Zespołu Doradc&oa
Polski rynek coraz śmielej podchodzi do tematu cross promocji. Idąc tropem marketingowych trendów, ROCKWOOL nawiązał współpracę z KOMFORTEM. Idea jest prosta i skuteczna: łącząc swoje zasoby marketingowo-sprzeda�
28 maja podczas spotkania zorganizowanego z inicjatywy Ministerstwa Gospodarki, stanowiącego podsumowanie procesu wypracowania „Wizji Zrównoważonego Rozwoju dla Polskiego Biznesu 2050”, doszło do podpisania &bdquo