Samsung zajął 17. miejsce w rankingu stu najlepszych światowych marek. Skuteczna strategia rozwoju urządzeń mobilnych oraz konsekwentne zarządzanie przyczyniły się do znacznego wzrostu wartości marki. Samsung po raz kolejny
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit
Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową w zakresie strategiczno-kreatywnym. Jego zwycięzcą została agencja reklamowa PZL.„Cel, który postawiliśmy przed agencją to umacnianie unikalnej na polskim ry
140,5 tys. egz. wyniosło we wrześniu rozpowszechnienie płatne tygodnika WPROST. Wg danych opublikowanych przez ZKDP rozpowszechnienie WPROST wzrosło o 15,7 proc. w stosunku do września 2011 r. i było najwyższe wśród tygodnikó
W ramach niecodziennej kampanii „Kocham Polsk? za” prowadzonej przez firm? Samsung, Polacy pokazali, ?e powodów by kocha? swój kraj mamy setki tysi?cy. By?o warto, tym bardziej, ?e ka?dy jeden wpis na dedykowa
Agnieszka Radwańska wystąpi w najnowszej reklamie telewizyjnej firmy AMICA ? jednego z liderów branży AGD w Europie. Spot jest częścią jesiennej kampanii reklamowej marki. Udział najlepszej polskiej tenisistki będzie wesprze w
Mogą Linda, Olbrychski i Malajkat, Oldman, Neeson i Rourke, a Janda nie może? Ależ może. W najnowszym wydaniu magazynu FILM – Krystyna Janda i gry wideo, czyli jak się dubbinguje i czym są współczesne gry.Ponadto
Do poznańskiej agencji dotPR dołączyły trzy nowe osoby. Michał Bajerlein objął stanowisko Graphic Designera, Joanna Sieradzka pełnić będzie obowiązki Junior Account Executive, zaś Sambor Pijanowski odpowiedzialny będzie za
Treści z papierowego wydania tygodnika WPROST są w październiku dostępne za darmo dla fanów tygodnika na Facebooku. To prezent dla czytelników z okazji 30. urodzin tygodnika. Akcja prowadzona jest we współpracy z Orange.Aplika
„Garrone jak Martin Scorsese”Zdobywca GRAND PRIX – SREBRNEJ PALMY tegorocznego Festiwalu Filmowego w Cannes, film „REALITY” Matteo Garrone trafi do polskich kin. Prawa do filmu zarezerwował FILM POINT GR