W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem ?Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie?. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i sk�
Eskadra PUBLICA rozpoczęła współpracę z firmą Wawel SA, która specjalizuje się w produkcji wyrobów czekoladowych i cukierniczych. Usługi agencji obejmują działania z zakresu Brand PR, Corporate PR, CSR, IR
Jedno z największych marzeń wielu polskich wielbicieli gier wideo? Wcielić się w żołnierza elitarnej jednostki GROM i wyruszyć na śmiertelnie niebezpieczną misję tysiące kilometrów od domu. Jest to teraz możliwe, dzięki n
„Bloomberg Businessweek Polska” przygotował dla swoich prenumeratów nie lada niespodziankę na dobry początek roku 2012. Prenumeratorzy „Bloomberg Businessweek Polska”, którzy wykupią roczną pr
Wprawdzie ulice naszych miast nie są jeszcze tak rozświetlone nocą jak Times Square w Nowym Jorku ? i może nigdy nie będą, bo to przecież wyjątkowa metropolia ? ale ciekawe co nieco można już tam zobaczyć. Na naszym nocnym m
Dość nietypowo, bo po raz pierwszy w historii na Facebooku, Volvo wybrało ambasadora nowego Volvo V40. Zwycięzcą został Jakub Jodłowski, który przez 3 miesiące będzie testował nowy model Volvo. Zadaniem u
Firma Nespresso ogłasza konkurs fotograficzny w serwisach Facebook, Twitter i Instagram z okazji premiery kawy Crealto Limited EditionWarszawa, 6 września 2012 r. ? Weekend na przepięknym Lazurowym Wybrzeżu i wyjątkowy obiad w r
Marka WINIARY wspólnie z Paczkomatami InPost zapraszają blogerów - miłośników gotowania do udziału w wyjątkowej akcji Kuchnia 24/7! Wystarczy przedstawić swoje (nie)codzienne menu, by móc wygrać cenne nagrody: warsztaty foto
Marka WINIARY po raz drugi z rzędu zajęła pierwsze miejsce w rankingu najmocniejszych polskich marek przygotowanym przez dziennik ?Rzeczpospolita?. Tytuł ?Najmocniejsza Marka 2012 roku? został przyznany w kategorii produkty żywno
W Kredyt Banku trwa promocja długoterminowego oszczędzania. Każdy klient, który założy w banku dowolną lokatę na min. 9 miesięcy i zainwestuje co najmniej 10 tys. zł, może wygrać jedną z trzech tygodniowych wycieczek w Alp