Połączenie odpowiednio dobranej kampanii marketingowej w przestrzeni publicznej z dobrą muzyką można śmiało porównać do francuskiej kuchni, gdzie dobranie wina do sera wymaga wyrafinowanego smaku oraz perfekcyjnego opano
W dniach 3-5 i 10-12 sierpnia 2012 roku Ikea i Volvo przeprowadzą wspólną akcję zatytuowaną Dni Szwedzkiego Wzornictwa. W ten sposób dwie firmy, które na co dzień promują skandynawską szkołę desi
W zeszłym tygodniu ENERGA Oświetlenie wręczyła władzom Szczecina nagrodę za zwycięstwo w plebiscycie ?Świeć Się?. Swoje nagrody odebrali także zwycięzcy w czterech konkursach indywidualnych. Łącznie w różnych formach za
Jeden z najstarszych producentów ceramiki łazienkowej w Polsce obchodzi w tym roku okrągły jubileusz 50-lecia działalności. W tym czasie KOŁO stało się nie tylko jedną z najlepiej znanych firm w branży wyposażenia łazienek
Ruszyła kampania NUTRICIA dla marki Bebiko Junior pod hasłem ?Więcej witaminy D i wapnia?. Kreację spotu towarzyszącego kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.Kampania zwraca uwagę na wyjątkowe zapotrzebowanie dz
B&B Hotels Polska została partnerem Warsaw Salsa Festival. Z tej okazji warszawski obiekt sieci będzie gościł światowej sławy gwiazdy salsy. Oprócz tego, na czas wydarzenia, hotel przygotował ofertę specjalną.W dniach, w
Dział badań największego polskiego serwisu społecznościowego dołącza do Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). NK jest pierwszym portalem społecznościowym przystępującym do inicjatywy zapoczątkowanej pr
„Razem widzimy wi?cej” – to g?ówne has?o startuj?cej dzi? kampanii promuj?cej bankowo?? korporacyjn? PKO Banku Polskiego. Ofert? Banku reklamuj? w niej prezesi du?ych, renomowanych polskich firm, b?d?cych klien
Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski został ponownie doceniony przez branżę. WP.PL zdobyło wyróżnienie w jesiennej edycji konkursu IAB Creative Showcase za reklamę LG Swift L9 w formacie XHTML zleconą przez dom mediowy Mi
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit