Sieć handlowa Lidl i stacje paliw Shell zapraszają do kolejnej odsłony akcji promocyjnej „Kupuj w Lidlu, tankuj taniej”. Klienci sieci mają okazję zaoszczędzić nawet do 30 groszy na każdym litrze paliwa!Wakacje zbl
Strona internetowa Proama została wyróżniona certyfikatem Użyteczna Strona. Jednocześnie – według organizatorów badania - wśród wszystkich stron badanych dotychczas przez audytorów programu w Pol
Redakcja nowego tygodnika Pawła Lisickiego ma już swoją siedzibę. We wtorek odbyło się uroczyste otwarcie i poświęcenie redakcji w budynku przy ul. Racławickiej 146.W inauguracji redakcji wzięli udział redaktor naczelny Paw
„Razem widzimy więcej” – to główne hasło startującej dziś kampanii promującej bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. Ofertę Banku reklamują w niej prezesi dużych, renomowanych polskich firm, b�
W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją rek
W związku z pojawiającymi się na rynku informacjami na temat zmian w zespole kreacji Havas Worldwide Warsaw zarząd potwierdza, że Jacek Szulecki, Chief Creative Officer, zdecydował się zakończyć współpracę z agencją z koń
Wydawnictwo Reader’s Digest już po raz 12 przeprowadziło badanie European Trusted Brands, w którym zbadano m.in., jakim markom AGD Europejczycy ufają najbardziej. Polscy respondenci zostali zapytani również o ul
10 maja w Restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich odbyła się Gala European Trusted Brands 2012. Podczas uroczystości uhonorowane zostały marki, które cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Przyznano im Złote i
Jan Kulczyk otwiera właśnie kolejny odcinek A2, który połączy Polskę z europejską siecią autostrad. Betonową drogą A2 aż do Euro 2012 będziemy jeździć za darmo. Ostatnia część trasy to najdłuższy w Polsce odcin
Warszawska agencja public relations zmieniła nazwę, co ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą Klientom wizerunkową wartość dodaną. Zmieniła si