media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

WPROST niezmiennie najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem

Tygodnik WPROST w październiku pozostawał najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem. Inne media powoływały się na publikacje WPROST 170 razy ? wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: ?Najbardziej opiniotwórcze media w

Tygodnik WPROST w październiku pozostawał najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem. Inne media powoływały się na publikacje WPROST 170 razy ? wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: ?Najbardziej opiniotwórcze media w październiku 2012?.

W tym samym czasie ?Newsweek Polska? cytowano 140 razy, a ?Politykę? - 115.

WPROST znalazł się również na siódmym miejscu w zestawienia najczęściej cytowanych mediów w ogóle, za największymi dziennikami oraz telewizją informacyjną i dwiema rozgłośniami radiowymi.

W sumie od początku roku media powoływały się na publikacje tygodnika WPROST ponad 1900 razy. 

 

 

I-X.2012

Wprost

1927

Newsweek

1204

Polityka

890

 

Raporty Instytutu Monitorowania Mediów opierają się na monitoringu tytułów prasowych oraz mediów elektronicznych (telewizji, radia i Internetu). Nie uwzględniają natomiast cytowań w tzw. ?przeglądach prasy?.

 *****

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest od Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko, a dla tygodnika piszą m.in. Anna Gielewska, Michał Majewski, Paweł Reszka, Sylwester Latkowski, Andrzej Stankiewicz, Piotr Śmiłowicz, Magdalena Rigamonti, Zofia Wojtkowska, Piotr Najsztub, Cezary Michalski, Kamil Durczok, Tomasz Jastrun, Krzysztof Daukszewicz. 

A to już wiesz?  BRE Ubezpieczenia najlepszym partnerem w bancassurance

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy