Redagowanie Wiadomości branżowe

Siódmy Złoty Spinacz w Imago PR

Działania komunikacyjne związane z organizacją kampanii społecznej ?Niska emisja ? Wysokie ryzyko? realizowanej dla spółki TAURON Ciepło SA. zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm

Działania komunikacyjne związane z organizacją kampanii społecznej ?Niska emisja ? Wysokie ryzyko? realizowanej dla spółki TAURON Ciepło SA. zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Nagrodę w utworzonej w tym roku kategorii sektorowej Przemysł, Transport, Logistyka odebrała agencja Imago Public Relations.

Celem kampanii ?Niska emisja, Wysokie ryzyko? było uświadomienie zagrożeń związanych ze zjawiskiem niskiej emisji - zanieczyszczeniem powietrza powodowanym ogrzewaniem budynków węglem spalanym w niskowydajnych urządzeniach grzewczych i zapoczątkowanie procesu zmiany szkodliwych nawyków.

- Niska emisja to problem dostrzegalny, również dosłownie, dla większości mieszkańców Śląska. Kampania, którą przygotowaliśmy we współpracy z ekspertami TAURON Ciepło SA. nie tylko dostarczała wiedzy na temat zjawiska i zagrożeń z niego płynących, ale przede wszystkim dała realne rozwiązania problemu osobom i instytucjom decyzyjnym. ? powiedział Rafał Czechowski, dyrektor zarządzający Imago Public Relations. - Cieszymy się, że jurorzy konkursu dostrzegli strategiczne podejście, charakterystyczne dla naszych wszystkich projektów, i wyróżnili je statuetką Złotego Spinacza. ? dodał Rafał Czechowski.

Wskutek działań komunikacyjnych o problemie niskiej emisji usłyszało około 500 tys. osób. Do blisko 40 tys. rodzin ogrzewających mieszkania piecami węglowymi dotarły szczegółowe informacje o sposobie skutecznej walki z niską emisją.

Złoty Spinacz w kategorii ?Przemysł, Transport, Logistyka? to siódma nagroda dla firmy Imago Public Relations. W 2008 roku Imago PR zwyciężyła w kategorii ?Komunikacja kryzysowa?, rok później agencja została wyróżniona aż trzema statuetkami za komunikację kryzysową, PR korporacyjny oraz ? jako pierwsza w historii konkursu ? za kreatywność. W 2010 roku statuetka Złotego Spinacza przypadła Imago PR w kategorii ?Public Affairs & Lobbying?, a rok temu w kategorii ?PR produktu?.

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, w którym nagradzane są najlepsze kampanie public relations w Polsce, nadesłano 88 zgłoszeń w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.

A to już wiesz?  Ratujmy Polaków z Donbasu!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy